Swizo (СВІЗО) – відгуки про кредит в компанії
Мікрофінансових організація SWIZO надає позики через онлайн-ресурс. Схема роботи багато в чому схожа з іншими подібними компаніями. Клієнт повинен пройти реєстрацію на сайті і заповнити анкету. Якщо заявка буде схвалена, то гроші перераховуються на банківську карту.
Повне уявлення про якість послуг, що надаються ресурсом SWIZO, можуть дати відгуки клієнтів. Тому ми вивчили позитивні і негативні відгуки на різних сайтах і склали на їх основі характеристику компанії.
Інтернет-платформа СВІЗО на ринку України з 2018 року. Незважаючи на невеликий термін в інтернеті можна знайти багато відгуків про роботу сервісу.
На одному з ресурсів представлені позитивні коментарі позичальників. Загальна оцінка склала 3,9 з 5,0, що говорить про високу довіру з боку клієнтів.
Наприклад, користувач Георгiй каже, що ставка в онлайн-сервісі невисока, але все ж варто погашати по можливості швидше, щоб не переплачувати і не потрапити в боргову список. Чоловік бере позики не перший раз і закриває їх протягом тижня. Тому проблем з мікрофінансової організацією у нього немає.
Інший користувач Володимир Т. каже, що задоволений мікрофінансової організацією SWIZO, так як тут хороші умови і адекватна процентна ставка. Але даний відгук викликає сумніву, так як написаний чоловіком, але говорить він про себе спершу в жіночому роді, а потім в чоловічому.
На іншому ресурсі представлені і негативні, і позитивні відгуки клієнтів інтернет-ресурсу SWIZO. Даний сайт примітний ще тим, що тут дають коментарі співробітники мікрофінансової організації.
Негативні історії можуть розповісти більше, ніж позитивні відгуки. Тому розберемо деякі з них.
Користувач Антон погасив боргові зобов’язання перед СВІЗО вчасно, скориставшись терміналом. Але через те, що гроші прийшли з запізненням, йому нарахували штрафні відсотки. Чоловікові довелося оплатити і їх, щоб не зіпсувати кредитний рейтинг.
До даного відкликання є коментар співробітника SWIZO, де говориться про альтернативні способи оплати. А також Антона попросили написати на електронну пошту компанії дати дзвінків від операторів онлайн-ресурсу для перевірки коректності розмови.
Тут варто зазначити, що при виборі грошового переказу через термінали або сторонні банки, платіж може йти до 3 робочих днів, що призводить до порушень термінів договору.
З подібною скаргою звернулася Ірина. Через те, що у неї серйозно захворіла дитина жінка не змогла дійти до каси банку і погасити борг. В результаті їй кілька разів дзвонив менеджер мікрофінансової організації з вимогою внести платіж. Ірина намагалася пояснити ситуацію, але в її становище мікрофінансових організація не увійшла і нарахували великі відсотки за прострочення.
До даного відкликання є коментар співробітника, в якому звучить прохання повідомити про дати, в які дзвонили Ірині, щоб розібратися в даній ситуації.
Користувач Ніна Походу повністю задоволена сервісом кредитування. Її привернула акція, за якою новим клієнтам позику видають під 0,01%. У відгуку жінка зазначила наступні позитивні моменти співпраці:
- Мінімальний пакет документів.
- Оформлення через онлайн-сервіс, не виходячи з дому.
- Швидкий розгляд заявки.
На форумі боржників можна ознайомитися з різними історіями. Люди кажуть, що при простроченнях співробітники SWIZO спершу дзвонять їм і просять погасити боргові зобов’язання. Після цього вони знаходять дані роботодавця, сусідів, родичів і друзів і починають загрожувати їм.
Наприклад, про це можна прочитати в відкликання користувача Юля 2019. Жінка намагалася домовитися про розстрочку платежу, але їй відмовили. Співробітники знайшли телефони її колишнього роботодавця і знайомої. Загрожують їм чорним списком в банку кредитних історій.
З огляду відгуків про сервіс СВІЗО можна зробити висновок, що у компанії є як позитивні, так і негативні сторони. Велика частина клієнтів відзначили наступні плюси співробітництва:
- Вигідні пропозиції для нових клієнтів і низькі відсотки при повторному зверненні.
- Швидке оформлення та видача грошей на банківську карту.
- Необхідно уявити мінімальний пакет документів.
- Цілодобова робота онлайн-ресурсу.
Негативні моменти спостерігаються у відгуках боржників, які говорять, що з першого дня прострочення співробітники неодноразово телефонують з вимогою погасити боргові зобов’язання. При цьому менеджери не бажають слухати причини несплати і не йдуть на поступки. При великих термінах прострочення співробітники SWIZO дізнаються номери сусідів і родичів, яким дзвонять з погрозами і вимогами погасити борги за третіх осіб.
Якщо Ви вже користувалися послугами української мікрофінансової організації СВІЗО, то ми просимо поділитися своїм досвідом і детально розповісти про плюси і мінуси компанії. Ваша думка дуже важлива для нас та інших клієнтів, так як на його основі ми можемо скласти реальне уявлення про компанію.
Оновлено: