Блог колектора Задати питання

Swizo (СВІЗО) – відгуки про кредит в компанії

08.10.2019 в 11:37

Мікрофінансових організація SWIZO надає позики через онлайн-ресурс. Схема роботи багато в чому схожа з іншими подібними компаніями. Клієнт повинен пройти реєстрацію на сайті і заповнити анкету. Якщо заявка буде схвалена, то гроші перераховуються на банківську карту.

Повне уявлення про якість послуг, що надаються ресурсом SWIZO, можуть дати відгуки клієнтів. Тому ми вивчили позитивні і негативні відгуки на різних сайтах і склали на їх основі характеристику компанії.

Інтернет-платформа СВІЗО на ринку України з 2018 року. Незважаючи на невеликий термін в інтернеті можна знайти багато відгуків про роботу сервісу.

На одному з ресурсів представлені позитивні коментарі позичальників. Загальна оцінка склала 3,9 з 5,0, що говорить про високу довіру з боку клієнтів.

Наприклад, користувач Георгiй каже, що ставка в онлайн-сервісі невисока, але все ж варто погашати по можливості швидше, щоб не переплачувати і не потрапити в боргову список. Чоловік бере позики не перший раз і закриває їх протягом тижня. Тому проблем з мікрофінансової організацією у нього немає.

Положительный отзыв клиента который описывает благоприятную ситуацию

Інший користувач Володимир Т. каже, що задоволений мікрофінансової організацією SWIZO, так як тут хороші умови і адекватна процентна ставка. Але даний відгук викликає сумніву, так як написаний чоловіком, але говорить він про себе спершу в жіночому роді, а потім в чоловічому.

Отзыв от довольного клиента который рассказывает о качественном обслуживании

На іншому ресурсі представлені і негативні, і позитивні відгуки клієнтів інтернет-ресурсу SWIZO. Даний сайт примітний ще тим, що тут дають коментарі співробітники мікрофінансової організації.

Негативні історії можуть розповісти більше, ніж позитивні відгуки. Тому розберемо деякі з них.

Користувач Антон погасив боргові зобов’язання перед СВІЗО вчасно, скориставшись терміналом. Але через те, що гроші прийшли з запізненням, йому нарахували штрафні відсотки. Чоловікові довелося оплатити і їх, щоб не зіпсувати кредитний рейтинг.

До даного відкликання є коментар співробітника SWIZO, де говориться про альтернативні способи оплати. А також Антона попросили написати на електронну пошту компанії дати дзвінків від операторів онлайн-ресурсу для перевірки коректності розмови.

Отзыв недовольного клиента

Тут варто зазначити, що при виборі грошового переказу через термінали або сторонні банки, платіж може йти до 3 робочих днів, що призводить до порушень термінів договору.

З подібною скаргою звернулася Ірина. Через те, що у неї серйозно захворіла дитина жінка не змогла дійти до каси банку і погасити борг. В результаті їй кілька разів дзвонив менеджер мікрофінансової організації з вимогою внести платіж. Ірина намагалася пояснити ситуацію, але в її становище мікрофінансових організація не увійшла і нарахували великі відсотки за прострочення.

Клиентка не будет рекомендовать эту компанию , так как сотрудники не вошли в её положение

До даного відкликання є коментар співробітника, в якому звучить прохання повідомити про дати, в які дзвонили Ірині, щоб розібратися в даній ситуації.

Користувач Ніна Походу повністю задоволена сервісом кредитування. Її привернула акція, за якою новим клієнтам позику видають під 0,01%. У відгуку жінка зазначила наступні позитивні моменти співпраці:

  1. Мінімальний пакет документів.
  2. Оформлення через онлайн-сервіс, не виходячи з дому.
  3. Швидкий розгляд заявки.

Положительный отзыв клиента

На форумі боржників можна ознайомитися з різними історіями. Люди кажуть, що при простроченнях співробітники SWIZO спершу дзвонять їм і просять погасити боргові зобов’язання. Після цього вони знаходять дані роботодавця, сусідів, родичів і друзів і починають загрожувати їм.

Наприклад, про це можна прочитати в відкликання користувача Юля 2019. Жінка намагалася домовитися про розстрочку платежу, але їй відмовили. Співробітники знайшли телефони її колишнього роботодавця і знайомої. Загрожують їм чорним списком в банку кредитних історій.

Очень негативный отзыв клиента связанный с просрочкой

З огляду відгуків про сервіс СВІЗО можна зробити висновок, що у компанії є як позитивні, так і негативні сторони. Велика частина клієнтів відзначили наступні плюси співробітництва:

  1. Вигідні пропозиції для нових клієнтів і низькі відсотки при повторному зверненні.
  2. Швидке оформлення та видача грошей на банківську карту.
  3. Необхідно уявити мінімальний пакет документів.
  4. Цілодобова робота онлайн-ресурсу.

Негативні моменти спостерігаються у відгуках боржників, які говорять, що з першого дня прострочення співробітники неодноразово телефонують з вимогою погасити боргові зобов’язання. При цьому менеджери не бажають слухати причини несплати і не йдуть на поступки. При великих термінах прострочення співробітники SWIZO дізнаються номери сусідів і родичів, яким дзвонять з погрозами і вимогами погасити борги за третіх осіб.

Якщо Ви вже користувалися послугами української мікрофінансової організації СВІЗО, то ми просимо поділитися своїм досвідом і детально розповісти про плюси і мінуси компанії. Ваша думка дуже важлива для нас та інших клієнтів, так як на його основі ми можемо скласти реальне уявлення про компанію.

Оновлено:
12.04.2021 в 09:05
Сподобалася стаття?
Дуже поганоНезадовільноЗадовільноДобреВідмінно (Наразі оцінок немає)
Loading...