Блог колектора Задати питання

Особистий кабінет Швидко Гроші – вхід, реєстрація, функції

22.07.2019 в 19:08

Мікрофінансова організація ШвидкоГрошi пропонує своїм клієнтам декілька варіантів подання заявки на кредит: по телефону, в наземному офісі або в особистому кабінеті веб-ресурсу. Найзручнішим способом можна рахувати реєстрацію облікового запису на сайті ШвидкоГрошi, оскільки зробити це можна у будь-який час. Тому розглянемо покроково усі етапи створення особистого кабінету, а також ознайомимо Вас з правилами авторизації і відновлення даних.

Функції та можливості особистого кабінету

Реєстрація облікового запису на сайті ШвідкоГрошi дозволяє клієнту отримати інформацію по діючому кредиту і управляти персональними даними. Весь сервіс розташовується праворуч, де доступні наступні розділи:

  1. Стан кредиту. Відображається рішення по заявці, спрямованої через онлайн-сервіси. А також можна ознайомитися з відомостями по непогашеної позичку: сума до оплати, термін договору, відсотки.
  2. Персональні відомості позичальника: паспортні дані, контакти, дохід та інше.
  3. свої дебетові карти, випущені банками України.
  4. Інформація про роботу. Можна вносити зміни в найменуванні організації, контактах роботодавця та інше.

Поданная заявка находится на рассмотрении

Як видно, тут не можна звернутися за допомогою до фахівців через онлайн-чат, але можна провести основні операції по кредитному договору.

Реєстрація в кабінеті ШвідкоГрошi

Створення облікового запису на сайті ШвідкоГрошi дозволяє клієнтам подавати заявки на отримання кредиту в онлайн режимі. Для цього потрібно на головній сторінці праворуч під формою заявки перейти по кнопці “Оформити кредит”.

Выбор запрашиваемой суммы кредита

Потім вказати своє повне ім’я і номер телефону, на який пізніше буде відправлено СМС з коротким кодом для ідентифікації користувача.

Ввод телеона и имени для оформления заявки

Після того як Ви клацніть на кнопку “Далі”, відкриється анкета. У ній потрібно заповнити відсутню інформацію:

  1. Прізвище та по батькові.
  2. Дата народження.
  3. Місто проживання.
  4. Серія, номер та дата видачі паспорта громадянина України.
  5. Номер ідентифікаційної карти.
  6. Адреса електронної пошти.

Заполняем личные данные для оформления заявки

На наступному кроці необхідно повторити код, що поступив в Смс-повідомленні. Таким чином Ви погоджуєтеся з умовами кредитування від ШвидкоГрошi і підписуєте з ними договір. Ознайомитися з текстом угоди можна на цій же сторінці. Він розташовується нижче під формою введення одноразового пароля.

Подтверждение данных с помощью кода из смс

На цьому завершується етап створення особистого кабінету на сайті ШвідкоГрошi. Після підписання заявки Вам подзвонить оператор компанії з уточнюючими питаннями. Рішення по кредиту можна дізнатися в облікового запису в розділі “Стан кредиту”.

Якщо Ви вперше оформляєте заявку, то отримати гроші можна тільки в відділенні ШвідкоГрошi, де потрібно буде представити менеджерам паспорт і ІПН для ідентифікації. У наступні рази можна в акаунті прикріпити банківську карту, на яку будуть перераховуватися гроші.

Вхід в особистий кабінет ШвідкоГрошi

Авторизація в облікового запису ШвідкоГрошi має на увазі введення логіна, яким служить номер мобільного телефону позичальника і пароля. При цьому створювати свій код для входу не потрібно, так як він буде приходити за будь-якої авторизації на мобільний клієнта. Таким чином забезпечується збереження персональних даних, а також Ви завжди можете дізнатися про спроби несанкціонованого входу в особистий кабінет.

Як відновити пароль

Логіном для авторизації в облікового запису ШвідкоГрошi служить стільниковий номер клієнта. Якщо він у Вас змінився, то необхідно зателефонувати на гарячу лінію або звернутися в найближчий офіс компанії з паспортом.

Пароль завжди надходить на стільниковий телефон клієнта при вході в особистий кабінет, тому відновлювати цю інформацію не потрібно.

Служба підтримки

Періодично клієнтам потрібна допомога в реєстрації особистого кабінету, додаткова інформація по кредиту або про способи оплати. Все це доступно в службі підтримки ШвідкоГрошi, в яку клієнти можуть звертатися декількома способами.

Способи зв’язку

Якщо у Вас виникли проблеми в погашенні кредиту ШвідкоГрошi або з’явилася необхідність терміново проконсультуватися з фінансових продуктів компанії, то можна звернутися в клієнтський сервіс наступними способами:

  • Гаряча лінія: 0800501020 (дзвінок безкоштовний з усіх телефонів України)
  • Адреса електронної пошти: info@sgroshi.com
  • Юридична адреса: Україна, м Київ, 01032, вул. Саксаганського 133-А
  • Група на Фейсбук

Мікрофінансових організація ШвідкоГрошi дозволяє швидко оформити позику через особистий кабінет або в відділенні компанії. Незручність можуть випробовувати нові клієнти, так як за правилами організації після схвалення онлайн-заявки потрібно з’явитися до найближчого відділення з паспортом та ІПН для проходження ідентифікації та отримання грошей. У багатьох подібних компаніях цього робити не потрібно, так як позика тут же надходить на банківську карту.

Незважаючи на те, що ШвідкоГрошi вже давно на ринку, її сервіс трохи застарів. На даний момент недостатньо наявності тільки телефону гарячої лінії та адреси електронної пошти. Хотілося б бачити додаткові можливості для отримання оперативної і кваліфікованої консультації, наприклад, онлайн-чат або месенджери.

Якщо Ви вже брали кредит в ШвідкоГрошi, то ми просимо поділитися своєю думкою і розповісти про позитивні і негативні сторони співпраці. Ваша думка дуже важлива для інших користувачів, так як на його основі вони зможуть скласти реальне уявлення про послуги фінансової установи. При цьому керівництво компанії також може збирати статистику і на основі відгуків покращувати сервіс.

Оновлено:
07.02.2021 в 09:14
Сподобалася стаття?
Дуже поганоНезадовільноЗадовільноДобреВідмінно (1 оценок, среднее: 5.00 из 5)
Loading...