Блог колектора Задати питання

Особистий кабінет Позика – вхід і реєстрація на офіційному сайті

29.07.2019 в 14:48

Фінансова установа Позика, що діє на Україні з 2014 року і надає послуги кредитування населення, не має клієнтських офісів. Тому для подачі заявки на отримання позики клієнтам необхідно попередньо пройти реєстрацію особистого кабінету, заповнивши анкету позичальника. Створення облікового запису і подача заявки на кредит проходить одночасно. Тому в огляді ми покажемо всі етапи реєстрації і розповімо про нюанси, що впливають на позитивне рішення по анкеті позичальника фахівців Позика.

Функції та можливості особистого кабінету Позика

Кожен новий клієнт, який бажає скористатися послугами фінансової установи, повинен пройти реєстрацію на сайті. При створенні облікового запису користувач заповнює анкету з персональними відомостями та інформацією за особистими документами (паспорт громадянина України, ідентифікаційна карта і банківська карта). Всі дані зберігаються в базі Позика і недоступні третім особам, але при цьому клієнти при наступних зверненнях формують заявки набагато швидше.

Функціонал особистого кабінету Позика має низку переваг:

  • проведення оплати за борговими зобов’язаннями через банківську карту;
  • інформація за кредитним договором: крайні терміни платежу, нараховані відсотки і повна сума до оплати;
  • оповіщення про акції в компанії Позика;
  • продовження договору при фінансових труднощах;
  • зв’язок через онлайн-чат з фахівцем фінансової установи.

Реєстрація в кабінеті Позика

Для створення облікового запису необхідно на головній сторінці фінансової установи в онлайн-калькуляторі задати всього лише один параметр: “сума до отримання”. Термін кредитування вибирається на наступному етапі.

Выбор суммы заема на сайте Позика

Після кліка по кнопці “Отримати кредит” система переведе Вас в анкету. Незважаючи на те, що ця інформація ніде не вказана, потрібно знати, що всі поля необхідно заповнювати лише українською мовою. В іншому випадку система може порахувати дані помилковими і відмовити в отриманні позики.

У першому розділі анкети позичальника вказуються персональні відомості:

  1. Прізвище, ім’я та по батькові клієнта Позика.
  2. Номер ідентифікаційної карти.
  3. Серія і номер паспорта громадянина України.
  4. Визначити пароль від особистого кабінету.
  5. Ввести секретне кодове слово для зв’язку з операторами гарячої лінії.
  6. Вказати номер мобільного телефону.
  7. Вибрати термін кредитування. При зміні кількості днів нижче відображається інформація по повній вартості позики.
  8. Ознайомитися з правилами кредитування і встановити “галочку” в рядку в знак згоди.

Заполнение анкетных данных на сайте Позика

Після переходу по кнопці “Продовжити” на вказану в анкеті мобільний надійде СМС з коротким кодом підтвердження. Його потрібно продублювати у вікні.

Далі заповнюються відомості про роботодавця:

  • тип зайнятості (вибирається зі списку);
  • Назва організації;
  • займана посада;
  • приблизний стаж на даному місці.

Данные о работе на сайте Позика

На наступному кроці проходить процедура перевірки клієнта по банківській карті. Зверніть увагу, що на її рахунку повинно бути не менше 2 гривень, так як на момент проведення верифікації сума тимчасово блокується, але після перевірки вона знову доступна до використання.

В відкрилися полях потрібно заповнити реквізити банківської картки, випущеної одним з комерційних установ України, і телефони контактних осіб, готових підтвердити Вашу особу. Якщо картка не іменна, то необхідно під рядком “Тримач” поставити “галочку”.

Ввод данных о банковской карте на сайте Позика

На цьому реєстрація особистого кабінету і подача заявки на отримання позики завершені. Система обробляє запит протягом 10-15 хвилин і при схваленні висилає гроші на зазначену карту.

Вхід в особистий кабінет Позика

Авторизація клієнтів на веб-ресурсі Позика проходить в цілодобовому режимі. Для цього потрібно в формі входу вказати мобільний телефон і пароль.

Вход в систему на сайте Позика

Як відновити пароль?

Замість логіна завжди використовується стільниковий телефон клієнта, зазначений в анкеті при реєстрації особистого кабінету. А пароль користувач придумує самостійно. Тому якщо Ви вважаєте, що він був скомпрометований або Ви його загубили, то скористайтеся посиланням “Я забув свій пароль” у формі входу в обліковий запис. Вона допоможе відновити дані для авторизації в системі.

Ссылка для восстановления пароля на сайте Позика

Служба підтримки

Фінансова установа Позика здійснює консультаційні послуги громадянам України за телефоном гарячої лінії:

Оператори Позика працюють щодня без вихідних з 9:00 до 20:00. Звернутися можуть як діючі клієнти, так і потенційні. Фахівці допомагають вирішити питання за наступними напрямками:

  • реєстрація і авторизація в особистому кабінеті;
  • відновлення даних;
  • умови за кредитним договором;
  • правила нарахування відсотків;
  • пролонгація договору;
  • варіанти оплати.

Якщо у Вас виникла заборгованість, то дзвонити потрібно в Відділ по роботі з боржниками:

+38 (099) 235-18-93.

Ви також можете надіслати листа на електронну адресу Позика: support@pozika.com.ua.

Якщо немає можливості зателефонувати, але необхідно отримати усну консультацію фахівця мікрофінансової організації, то на сайті компанії в будь-якому його розділі справа внизу клацніть на кнопці зв’язку.

Кнопка для обращения в онлайн-чат

У формі вкажіть зручний для Вас час дзвінка менеджера Позика і свій номер телефону.

Як видно з огляду, фінансова установа надає стандартну анкету позичальника, в якій потрібно вказати персональні та контактні дані. При цьому не потрібно завантажувати скани документів, що полегшує процес. Але перевірка введеної інформації проводиться через всі доступні бази, тому заповнюйте відомості уважно.

Якщо Ви вже користувалися послугами мікрофінансової організації Позика, то ми просимо Вас поділитися своєю думкою і розповісти про позитивні і негативні моменти співпраці. Пам’ятайте, що Ваша думка дуже важлива для інших користувачів, так як на його основі вони зможуть скласти реальне уявлення про послуги компанії.

Оновлено:
09.04.2021 в 07:46
Сподобалася стаття?
Дуже поганоНезадовільноЗадовільноДобреВідмінно (Наразі оцінок немає)
Loading...