Блог колектора Задати питання

Особистий кабінет Позичка – вхід і реєстрація

05.08.2019 в 12:24

Фінансова установа “Позички” надає послуги з кредитування населення України з 2014 року. Нові клієнти для отримання позику повинні попередньо пройти реєстрацію особистого кабінету на сайті компанії і одночасно заповнити анкету позичальника. Процес дозволяє зберегти в облікового запису персональні відомості, які доступні тільки клієнту і співробітникам компанії “Позичка”.

В огляді ми докладно розповімо про всі нюанси реєстрації особистого кабінету і заповненні заявки на отримання позики. А також Ви дізнаєтеся про сервіс облікового запису і способи поводження за консультацією до фахівців “Позичка”.

Функції та можливості особистого кабінету

Обліковий запис не тільки зберігає персональні відомості позичальника, але і служить своєрідним онлайн-офісом, через який можна користуватися сервісами “Позичка”. Функціонал особистого кабінету наділяє користувачів наступними можливостями:

  1. Відправляти нові заявки на отримання позику з підкріпленням анкети позичальника.
  2. Проводити оплату в рахунок погашення боргу перед організацією “Позичка”.
  3. Отримувати розсилку новин і користуватися промокодом.
  4. Дізнаватися інформацію за чинним кредитним договором.
  5. Продовжувати терміни кредитування.

Реєстрація в кабінеті “Позичка”

Для створення аккаунта необхідно на сайті компанії в правому верхньому кутку клікнути на кнопку “Особистий кабінет”.

Кнопка для входа в личный кабинет компании Позичка

У формі авторизації внизу клацніть на кнопці “Реєстрація”.

Ссылка для регистрации на сайте Позичка

Система переведе Вас в електронну анкету, де необхідно вказати наступну інформацію:

  1. Сума і термін кредитування.
  2. Ваші прізвище, ім’я та по батькові.
  3. Десятизначний номер ІПН.
  4. Заповнити поля “Серія” та “Номер” паспорта громадянина України.
  5. Контактна інформація: номер мобільного телефону та адресу електронної пошти.

Під анкетою розташована рядок, в якій є посилання на правила кредитування. Перейдіть по ній, щоб ознайомитися з документом. Тільки після цього давайте згоду на обробку своїх даних.

Заполнение личных данных в анкете Позичка

Після введення номера телефону нижче відкривається рядок. У ній потрібно ввести код, що надійшов в СМС-повідомленні. Це необхідно для того, щоб підтвердити контактну інформацію.

Після переходу по кнопці “Далі” відкриється наступний розділ анкети позичальника компанії “Позичка”. У ньому потрібно вказати спершу інформацію за місцем проживання та фактичної прописку.

Ввод данных о месте проживания на сайте Позичка

Потім заповнюються відомості про себе, працевлаштуванні і доходи:

  1. Місце роботи.
  2. Освіта.
  3. Соціальне положення.
  4. Наявність діючих боргових зобов’язань.

Страница для заполнения сведений о работе на сайте Позичка

В кінці потрібно прив’язати до особистого кабінету банківську карту. На ній повинно знаходитися не менше 2 гривень. Під час перевірки особи позичальника вони будуть заблоковані. Але після проходження перевірки відомостей гроші на рахунку стають знову доступними.

Вхід в особистий кабінет “Позичка”

Незалежно від прийнятого компанією рішення по заявці після проходження реєстрації аккаунта він стає доступний для клієнта в будь-який зручний для нього час. Входити потрібно з головної сторінки “Позичка”, де у верхньому правому кутку необхідно клікнути на кнопку “Особистий кабінет”.

Вход в систему после регистрации на сайте Позичка

У формі авторизації вкажіть спершу логін, яким служить мобільний телефон клієнта фінансової установи, а потім пароль.

Заполнение логина и пароля для входа в систему Позичка

Як відновити пароль?

В якості логіна для входу в особистий кабінет “Позичка” завжди використовується стільниковий телефон клієнта. Тому його складно забути або втратити. А ось пароль позичальники часто забувають або втрачають. В цьому випадку необхідно скористатися послугою його відновлення.

У формі авторизації перейдіть за посиланням “Забули пароль?”.

Ссылка для восстановления пароля в системе Позичка

На наступному кроці необхідно вказати номер стільникового, який служить логіном від особистого кабінету “Позички”.

Ввод телефона регистрации на сайте Позичка

Після натискання на кнопку “Далі” практично відразу ж на мобільний надійде повідомлення з коротким кодом. Його необхідно використовувати в якості одноразового пароля для входу в особистий кабінет “Позичка”.

Після авторизації в акаунті не забудьте в налаштуваннях встановити свій постійний секретний код.

Служба підтримки

У зв’язку з тим, що обслуговування проходить повністю в дистанційному режимі, клієнти часто потребують консультаційних послугах. Тому керівництво компанії “Позичка” розробило службу підтримки, менеджери якої готові допомогти в таких ситуаціях:

  • проходження реєстрації та авторизації на сайті;
  • умови кредитування та пролонгації договору;
  • якими способами можна погасити боргові зобов’язання;
  • реквізити організації “позички” для проведення платежів через сторонні ресурси;
  • прийом пропозицій, претензій і скарг.

Зателефонувати на цілодобову гарячу лінію можна за наступним номером: + 380-44-490-62-42.

Якщо немає можливості зателефонувати операторам, то можна направити лист на електронну адресу “Позичка”: info@infinance.com.ua.

Фінансова установа досить лояльно ставиться до своїх клієнтів. При заповненні заявки на отримання кредиту потрібно вказати мінімальну кількість інформації, а відправляти скани документів не потрібно. При виникненні питань клієнти компанії завжди можуть отримати кваліфіковану допомогу, зателефонувавши операторам гарячої лінії.

Якщо Ви вже зверталися за отриманням позики в компанію “Позичка”, то ми просимо поділитися своїм досвідом з іншими користувачами і розповісти про позитивні і негативні моменти. Ваша думка допоможе скласти реальне уявлення про якість послуг мікрофінансової організації.

Оновлено:
08.04.2021 в 10:08
Сподобалася стаття?
Дуже поганоНезадовільноЗадовільноДобреВідмінно (Наразі оцінок немає)
Loading...