Блог колектора Задати питання

Відгуки боржників про прострочення в Бистрозайм

21.08.2019 в 14:49

Одна з найбільших фінансових організацій України Бистрозайм надає послуги з кредитування фізичних осіб з 2007 року. Це найперша компанія, яка впровадила сервіс мікрокредитування на території країни. Сьогодні отримати позику може практично кожен бажаючий віком від 18 до 75 років. При цьому оформлення заявок проводиться як у відділеннях Бистрозайм, так і на сайті мікрофінансової організації.

Для того щоб дізнатися про діяльність компанії, найкраще звернутися до відгуків її клієнтів, яких досить багато на різних ресурсах. Тому розглянемо часто зустрічаються позитивні і негативні коментарі позичальників, які розповідають про послуги Бистрозайм.

На одному з сайтів представлені багато відгуків, з яких більша частина позитивних. Клієнти відзначають наступні плюси:

  1. оформлення заявки з мінімальним пакетом документів, де не потрібні довідок про доходи та підтвердження офіційного працевлаштування;
  2. рішення по кредиту приймається протягом 10-15 хвилин;
  3. можна звернутися як через онлайн ресурс, так і особисто в відділення Бистрозайм;
  4. ввічливий персонал.

Отзыв довольного клиента компании Быстрозайм

Крім перерахованого вище, деякі клієнти Бистрозайм відзначають ще один позитивний момент: можливість погашати позику через касу мікрофінансової організації. Наприклад, про це говорить Саша, яка не довіряє онлайн-переказів, так як в такому випадку у неї немає підтверджуючих документів. З цієї причини вона вважає Бистрозайм найбільш надійною організацією серед подібних.

Клиентка считает компанию Быстрозайм надежной

Але тут же можна ознайомитися і з негативними відгуками. Велика частина з яких відноситься до нарахування штрафів за невчасно виплачений кредит. Деякі клієнти скаржаться, що після продовження договору і виплати відсотків їм нараховують великі штрафи і передають справи колекторам.

Недовольный отзыв клиента, просрочившего платеж в Быстрозайм

Щоб не потрапляти в такі неприємні ситуації необхідно брати в мікрофінансової організації ту суму грошей, яку дійсно Ви зможете виплатити в найближчі 30 днів. В іншому випадку доведеться сплатити неустойку навіть при пролонгації договору. Підвищений відсоток нараховується за кожен день прострочення, а не за рік. Про все це написано в договорі, який клієнт укладає при отриманні позики. Тому уважно читайте всі його пункти, щоб в подальшому не потрапити в неприємну ситуацію.

На іншому ресурсі представлено в основному велика частина нейтральних відгуків від клієнтів Бистрозайм. Люди скаржаться на деякі моменти у взаємодії з мікрофінансової організацією, а в іншому обслуговування їх влаштовує.

Наприклад, Олена розповідає, що їй терміново знадобилися 2000 грн. на покупку нового холодильника. Звернулася вона в Бистрозайм, де оформлення досить просте і швидке. Заявку їй затвердили, але на карту прийшла не вся сума, а тільки 1000 грн. Дівчині довелося терміново шукати гроші, яких бракує. вона обурюється: навіщо давати кредит не на всю суму?

Клиентка Быстрозайм получила половину запрошенной суммы и крайне недовольна обслуживанием

А ось Роза незадоволена роботою операторів гарячої лінії, хоча в цілому послуги Бистрозайм її влаштовують. Жінка вирішила проконсультуватися по питаннях, що цікавлять перед укладенням кредитного договору, але оператор Олена весь час відправляла клієнта почитати інформацію на сайті.

Оценка раюоты операторов компании Быстрозайм

Деякі клієнти потрапляють в неприємні ситуації з нарахуванням штрафів через те, що гроші надійшли на рахунок невчасно. З цією проблемою зіткнулася Олена. Вона оплачувала внесок через термінал iBox, а зарахування пройшло через добу. Через що у жінки утворилася прострочення і був нарахований підвищує відсоток.

Клиентка Быстрозайм описала преимущества и недостатки при обращении в компанию

Як видно з відгуків, якщо своєчасно вносити гроші і брати невеликі суми, то проблем з Бистрозайм, як правило, у клієнтів не виникає. Негативні відгуки пишуть в основному ті громадяни, які не читали кредитного договору. Тому обов’язково перед підписанням документа ознайомтеся з усіма його пунктами.

Варто відзначити, що на ресурсах в інтернеті переважають в основному позитивні і нейтральні відгуки клієнтів про роботу Бистрозайм. Як таких негативних відгуків практично немає. Це говорить про хороше сервісі і лояльне ставлення до позичальників.

Якщо Ви вже зверталися в Бистрозайм за позикою, то ми просимо поділитися своїм досвідом з іншими користувачами і розповісти про позитивні і негативні сторони Бистрозайм.

Оновлено:
12.04.2021 в 09:09
Сподобалася стаття?
Дуже поганоНезадовільноЗадовільноДобреВідмінно (Наразі оцінок немає)
Loading...