Блог колектора Задати питання

Особистий кабінет Zecredit

27.12.2019 в 08:31

Українська мікрофінансових організація Zecredit надає послуги з видачі позик через особистий кабінет на веб-ресурсі. Створення облікового запису дозволяє не тільки швидко заповнювати та надсилати заявки, але і контролювати фінанси за кредитним договором, проводити платежі. В огляді ми розповімо про всі етапи створення особистого кабінету на сайті Zecredit, а також опишемо його можливості і підкажемо, куди можна звернутися у разі виникнення складнощів з реєстрацією та входом до системи.

Функції та можливості особистого кабінету

Особистий кабінет виконує функції цілодобового офісу, в який відкритий доступ, незалежно від місця розташування клієнта. Можливості персонального аккаунта включають в себе наступні пункти:

  1. Зберігання персональної інформації про позичальника.
  2. Напрямок заявки на отримання кредиту.
  3. Нараховані відсотки, штрафи і пені на поточну дату.
  4. Оплата боргових зобов’язань за реквізитами банківської карти.
  5. Консультація фахівця в чаті.
  6. Участь в акціях від мікрофінансової організації Zecredit.

Реєстрація в кабінеті Zecredit

Реєстрація особистого кабінету проводиться на сайті мікрофінансового сервісу Zecredit і займає за часом не більше 5 хвилин. Заздалегідь приготуйте свій паспорт громадянина України, номер ІПН та банківську карту, на якій зберігається не менше 1 гривні. На час перевірки особи сервіс заморозить на Вашому рахунку 1 гривню, але після – вона знову стане доступною.

Довідка! Компанії повинна бути випущена українським банком і відноситься до іменних.

На сайті мікрофінансового сервісу Zecredit Вам треба встановити в калькуляторі необхідну до отримання суму і термін повернення грошей. Нижче відобразиться інформація після закінчення дії договору, щоденної ставки і повній переплаті. У компанії не стягуються приховані комісії, страховки. Тому умови повністю прозорі.

Расположение онлайн-калькулятора и его вид на главной странице ЗеКредит

Після переходу по кнопці “Отримати кредит” відкриється невелика анкета, в яку потрібно занести наступну інформацію:

  • номер мобільного телефону;
  • придумати пароль і ввести його двічі.

Вид формы регистрации аккаунта

Після цього на Ваш номер поступить СМС з чотиризначним кодом. Продублюйте його у вікні, що відкрилося. Тут же ознайомтеся з Правилами видачі кредиту і обробки персональної інформації. натиснувши на відповідні посилання. Після прочитання встановите галочку в цьому розділі на знак згоди.

Окно для ввода короткого кода

На цьому завершується процедура створення аккаунта і Ви переходите до етапу заповнення персональної інформації для подачі заяви. В анкеті потрібно вказати такі відомості про себе:

  1. Прізвище, ім’я та по батькові, в тому числі попереднє, якщо воно змінювалося.
  2. Контакти: телефон та адресу електронної пошти.
  3. Сімейний стан і наявність утриманців.
  4. Паспортні дані, номер ІПН.
  5. Реєстрація та фактичне місце проживання.
  6. Працевлаштування: посаду, найменування організації, контакти, рівень доходу.
  7. Реквізити банківської карти, випущеної будь-яким українським банком і має на рахунку не менше 1 гривні.

Важливо! Персональні дані, відомості з паспорта вносите тільки українською мовою.

Після цього система протягом хвилини проводить перевірку за різними джерелами і видає рішення.

Вхід в особистий кабінет Zecredit

Вхід в особистий кабінет Zecredit здійснюється з головної сторінки, де у верхньому правому кутку потрібно перейти по кнопці “Вхід”.

Главная страница Zecredit и расположение кнопки входа в личный кабинет

У формі авторизації в першому рядку треба ввести номер мобільного, вказаного при створенні особистого профілю, а в другій – пароль. Якщо Ви входите в особистий кабінет з домашнього комп’ютера, то можна встановити галочку в рядку “Запам’ятати” і тоді в подальші рази не треба буде заповнювати поля.

Форма авторизации и расположение полей

Як відновити пароль?

Якщо Ви втратили пароль, то не варто впадати у відчай, тому що його можна легко відновити. Для цього увійдіть в форму авторизації і перейдіть за посиланням “Забули пароль?”.

Расположение ссылки для перехода в раздел восстановления доступа к личному профилю

Після цього система попросить ввести номер мобільного, прив’язаного до кредитного договору. На нього мікрофінансовий сервіс Zecredit відправить код. Продублюйте його в відкрилася рядку і встановіть новий пароль.

Служба підтримки

У Мікрофінансовому сервісі ЗеКредіт є Служба підтримки, оператори якої готові проконсультувати всіх бажаючих з наступних питань:

  • правила видачі мікропозик, умови договору і вимоги до позичальника;
  • продовження термінів кредитування і реструктуризація;
  • нараховані відсотки, штрафи і пені на момент звернення клієнта;
  • проблеми з авторизацією або створенням особистого кабінету;
  • технічні збої;
  • зміна персональних відомостей.

Способи зв’язку

Звернеться за допомогою співробітників Гарячої лінії Zecredit за допомогою таких дій:

Телефон Служби підтримки: + 38-044-333-83-85

Графік роботи:

  • Пн.-пт .: з 8:00 до 20:00;
  • Сб.-Нд .: з 10:00 до 20:00.

E-mail: info@zecredit.com.ua

Юридична адреса: 04071 Україна, місто Київ, вул. Ярославська, 6

Як видно з огляду, реєстрація особистого кабінету на веб-ресурсі Zecredit дуже проста і не відніме у Вас багато часу. Для цього достатньо мати вихід в інтернет і підготувати заздалегідь паспорт, ІПН і банківську карту. Надалі аккаунт буде служити Вам міні-офісом, в якому можна контролювати фінанси, проводити оплату і звертатися за допомогою до фахівців мікрофінансового установи.

Якщо Ви вже реєструвалися в особистому кабінеті ЗеКредіт, то поділіться своїм досвідом з іншими користувачами і розкажіть про позитивні і негативні сторони сервісу. Ваша думка може допомогти людям зробити вибір або звернути увагу на нюанси.

Оновлено:
19.03.2021 в 07:14
Сподобалася стаття?
Дуже поганоНезадовільноЗадовільноДобреВідмінно (Наразі оцінок немає)
Loading...