Особистий кабінет Zecredit
Українська мікрофінансова організація Zecredit надає послуги з видачі позик через особистий кабінет на вебресурс. Створення облікового запису дозволяє не тільки швидко заповнювати та надсилати заявки, але і контролювати фінанси за кредитним договором, проводити платежі. В огляді ми розповімо про всі етапи створення особистого кабінету на сайті Zecredit, а також опишемо його можливості та підкажемо, куди можна звернутися у разі виникнення складнощів з реєстрацією та входом до системи.
Функції та можливості особистого кабінету
Особистий кабінет виконує функції цілодобового офісу, в який відкритий доступ, незалежно від місця розташування клієнта. Можливості персонального акаунта містить наступні пункти:
- Зберігання персональної інформації про позичальника.
- Напрямок заявки на отримання кредиту.
- Нараховані відсотки, штрафи та пені на поточну дату.
- Оплата боргових зобов’язань за реквізитами банківської карти.
- Консультація фахівця в чаті.
- Участь в акціях від мікрофінансової організації Zecredit.
Реєстрація в кабінеті Zecredit
Реєстрація особистого кабінету проводиться на сайті мікрофінансового сервісу Zecredit і займає за часом не більше 5 хвилин. Заздалегідь приготуйте свій паспорт громадянина України, номер ІПН та банківську карту, на якій зберігається не менше 1 гривні. На час перевірки особи сервіс заморозить на Вашому рахунку 1 гривню, але після – вона знову стане доступною.
Довідка! Компанії повинна бути випущена українським банком і відноситься до іменних.
На сайті мікрофінансового сервісу Zecredit Вам треба встановити в калькуляторі необхідну до отримання суму і термін повернення грошей. Нижче відобразиться інформація після закінчення дії договору, щоденної ставки та повній переплаті. У компанії не стягуються приховані комісії, страховки. Тому умови повністю прозорі.

Після переходу по кнопці “Отримати кредит” відкриється невелика анкета, в яку потрібно занести наступну інформацію:
- номер мобільного телефону;
- придумати пароль і ввести його двічі.

Після цього на Ваш номер поступить СМС з чотиризначним кодом. Продублюйте його у вікні, що відкрилося. Тут же ознайомтеся з Правилами видачі кредиту та обробки персональної інформації. натиснувши на відповідні посилання. Після прочитання встановите галочку в цьому розділі на знак згоди.

На цьому завершується процедура створення акаунта і Ви переходите до етапу заповнення персональної інформації для подачі заяви. В анкеті потрібно вказати такі відомості про себе:
- Прізвище, ім’я та по батькові, в тому числі попереднє, якщо воно змінювалося.
- Контакти: телефон та адресу електронної пошти.
- Сімейний стан і наявність утриманців.
- Паспортні дані, номер ІПН.
- Реєстрація та фактичне місце проживання.
- Працевлаштування: посаду, найменування організації, контакти, рівень доходу.
- Реквізити банківської карти, випущеної будь-яким українським банком і має на рахунку не менше 1 гривні.
Важливо! Персональні дані, відомості з паспорта вносите тільки українською мовою.
Після цього система протягом хвилини проводить перевірку за різними джерелами і видає рішення.
Вхід в особистий кабінет Zecredit
Вхід в особистий кабінет Zecredit здійснюється з головної сторінки, де у верхньому правому кутку потрібно перейти по кнопці “Вхід”.

У формі авторизації в першому рядку треба ввести номер мобільного, вказаного при створенні особистого профілю, а в другій – пароль. Якщо Ви входите в особистий кабінет з домашнього комп’ютера, то можна встановити галочку в рядку “Запам’ятати” і тоді в подальші рази не треба буде заповнювати поля.

Як відновити пароль?
Якщо Ви втратили пароль, то не варто впадати у відчай, тому що його можна легко відновити. Для цього увійдіть в форму авторизації й перейдіть за посиланням “Забули пароль?”.

Після цього система попросить ввести номер мобільного, прив’язаного до кредитного договору. На нього мікрофінансовий сервіс Zecredit відправить код. Продублюйте його у відкритому рядку і встановіть новий пароль.
Служба підтримки
У Мікрофінансовому сервісі ЗеКредит є Служба підтримки, оператори якої готові проконсультувати всіх охочих з наступних питань:
- правила видачі мікропозик, умови договору і вимоги до позичальника;
- продовження термінів кредитування і реструктуризація;
- нараховані відсотки, штрафи та пені на момент звернення клієнта;
- проблеми з авторизацією або створенням особистого кабінету;
- технічні збої;
- зміна персональних відомостей.
Способи зв’язку
Звернеться за допомогою співробітників Гарячої лінії Zecredit за допомогою таких дій:
Телефон Служби підтримки: + 38-044-333-83-85
Графік роботи:
- Пн.-пт .: з 8:00 до 20:00;
- Сб.-Нд .: з 10:00 до 20:00.
E-mail: info@zecredit.com.ua
Юридична адреса: 04071 Україна, місто Київ, вул. Ярославська, 6
Як видно з огляду, реєстрація особистого кабінету на вебресурс Zecredit дуже проста і не відніме у Вас багато часу. Для цього достатньо мати вихід в інтернет і підготувати заздалегідь паспорт, ІПН і банківську карту. Надалі акаунт буде служити Вам мініофісом, в якому можна контролювати фінанси, проводити оплату і звертатися за допомогою до фахівців мікрофінансової установи.
Якщо Ви вже реєструвалися в особистому кабінеті ЗеКредит, то поділіться своїм досвідом з іншими користувачами і розкажіть про позитивні і негативні сторони сервісу. Ваша думка може допомогти людям зробити вибір або звернути увагу на нюанси.
Оновлено: