Блог колектора Задати питання

Особистий кабінет SWIZO – вхід, реєстрація, основні функції

08.10.2019 в 11:39

Отримати фінансову допомогу від мікрофінансової організації SWIZO можуть всі громадяни України. Для цього необхідно вибрати параметри кредиту і подати заявку. Подальшу взаємодію між клієнтом і компанією проходить через обліковий запис.

В огляді ми докладно опишемо функціонал особистого кабінету SWIZO, а також розповімо про етапи реєстрації і нюансах, які впливають на отримання позитивного рішення.

Функції та можливості особистого кабінету

Аккаунт клієнта мікрофінансової організації SWIZO дозволяє повністю отримувати всі необхідні послуги. Особистий кабінет позичальника наділений такими повноваженнями:

  1. Зберігання персональних відомостей про клієнта.
  2. Внесення змін до анкети позичальника.
  3. Формування нових запитів на отримання кредиту.
  4. Інформація по активному договором.
  5. Проведення платежів в онлайн режимі по банківській карті.
  6. Підключення послуги продовження термінів кредитування.

Реєстрація в кабінеті СВІЗО

Для того щоб відправити заявку на кредит, необхідно зареєструвати особистий кабінет на сайті SWIZO.

На головній сторінці онлайн-ресурсу розташований калькулятор. У ньому потрібно вибрати вкладку “Перший кредит”. Нижче, за допомогою бігунка встановіть необхідну суму. При первинному зверненні ліміт становить 3 000 гривень.

У календарі необхідно вибрати крайній термін погашення. Він не повинен становити більше 30 днів.

Внизу відобразиться інформація за договором:

  1. Тіло кредиту.
  2. Нараховані відсотки за весь період.
  3. Повний розрахунок.
  4. Відсотки, які потрібно сплатити, якщо продовжувати термін договору.

Условия получения кредита в компании SWIZO

Перейдіть по кнопці “Отримати зараз”, якщо умови Вас влаштували. Відкриється анкета для реєстрації особистого кабінету. в ній необхідно заповнити такі відомості:

  1. Номер стільникового телефону, який буде служити логіном від аккаунта.
  2. Адреса електронної пошти, на який надійде лист від СВІЗО до кредитної угоди.
  3. Визначити пароль від особистого кабінету і повторити його в рядку справа. Він повинен складатися з 8 символів, що включають в себе цифри і не менше 1 великої літери латинського алфавіту.

Создание нового аккаунта на сайте SWIZO

Нижче розташовані посилання на документи, з якими необхідно ознайомитися перед поданням заявки на отримання позики. Після прочитання встановите знак галочки в цьому рядку.

Ознакомление с договором о займе в компании SWIZO

Після того, як Ви кликнете по кнопці “Створіть аккаунт” на мобільний номер поступить сполучення з коротким кодом. Продублюйте його для підтвердження контакту.

Подтверждение номера телефона на сайте SWIZO

Потім система попросить заповнити анкету позичальника. У ній необхідно вказати наступну інформацію:

  1. Персональна інформація.
  2. Дані паспорта і номер ІПН.
  3. Відомості про роботодавця, в тому числі і про неофіційному працевлаштуванні.
  4. Реєстрація та фактичне проживання.
  5. Рівень доходу на місяць.
  6. Сімейний стан і наявність утриманців.
  7. Реквізити банківської карти, випущеної на Ваше ім’я українським банком.

Після проведення перевірки Вам може передзвонити менеджер онлайн-ресурсу SWIZO для уточнення деяких питань. Рішення про видачу кредиту приймається протягом 15 хвилин. У разі позитивної відповіді гроші перераховуються на зазначену в анкеті карту.

Вхід в особистий кабінет SWIZO

Авторизація в облікового запису проходить на головній сторінці мікрофінансової організації СВІЗО. У верхньому рядку потрібно в якості логіна вказати номер стільникового телефону або адресу електронної пошти, а потім в поле праворуч – пароль.

Вход в личный кабинет на сайте SWIZO

Як відновити пароль?

Якщо Ви забули кодове слово від особистого кабінету SWIZO, то на головній сторінці ресурсу у верхньому рядку спершу клікніть по кнопці “Увійти”, а потім в формі, що відкрилася внизу перейдіть за посиланням “Забули пароль?”.

Ссылка для восстановления пароля на сайте SWIZO

У вікні, що з’явилося, вкажіть свій мобільний телефон, прив’язаний до аккаунта. На нього буде вислано сполучення з коротким кодом, який необхідно повторити, щоб авторизуватися.

Ввод номера телефона для восстановления пароля

Після входу в особистий кабінет в налаштуваннях персональних даних задайте новий пароль.

Служба підтримки

Якщо у Вас з’явилися питання по роботі сервісу кредитування SWIZO, то звернетеся до операторів Гарячої лінії по наступних номерах:

НайменуванняНомер телефону
Офіс компанії+38-044-233-33-15
Kyivstar+38-068-233-33-15
Vodafon+38-066-233-33-15
Lifecell+38-063-233-33-15

Менеджери отримали дзвінки у будь-які дні незалежно від вихідних з 8: 00 до 20: 00 годин.

Як видно з огляду, пройти реєстрацію особистого кабінету на онлайн-ресурсі SWIZO досить легко. Для цього необхідно вказати персональні дані, контакти, паспорт громадянина України та реквізити банківської картки. Надалі аккаунт дозволить направляти нові запити на отримання позики, отримувати інформацію по активному договором і проводити оплату.

Якщо Ви вже користувалися послугами сервісу SWIZO, то ми просимо поділитися своїм досвідом і розповісти про позитивні і негативні сторони компанії. Ваша думка дуже важлива для нас та інших клієнтів онлайн-сервісу, так як воно дозволить скласти повне уявлення про якість послуг, що надаються.

Оновлено:
19.03.2021 в 07:16
Сподобалася стаття?
Дуже поганоНезадовільноЗадовільноДобреВідмінно (Наразі оцінок немає)
Loading...