Особистий кабінет Позичка – вхід і реєстрація
Фінансова установа “Позички” надає послуги з кредитування населення України з 2014 року. Нові клієнти для отримання позику повинні попередньо пройти реєстрацію особистого кабінету на сайті компанії і одночасно заповнити анкету позичальника. Процес дозволяє зберегти в облікового запису персональні відомості, які доступні тільки клієнту і співробітникам компанії “Позичка”.
В огляді ми докладно розповімо про всі нюанси реєстрації особистого кабінету і заповненні заявки на отримання позики. А також Ви дізнаєтеся про сервіс облікового запису і способи поводження за консультацією до фахівців “Позичка”.
Функції та можливості особистого кабінету
Обліковий запис не тільки зберігає персональні відомості позичальника, але і служить своєрідним онлайн-офісом, через який можна користуватися сервісами “Позичка”. Функціонал особистого кабінету наділяє користувачів наступними можливостями:
- Відправляти нові заявки на отримання позику з підкріпленням анкети позичальника.
- Проводити оплату в рахунок погашення боргу перед організацією “Позичка”.
- Отримувати розсилку новин і користуватися промокодом.
- Дізнаватися інформацію за чинним кредитним договором.
- Продовжувати терміни кредитування.
Реєстрація в кабінеті “Позичка”
Для створення аккаунта необхідно на сайті компанії в правому верхньому кутку клікнути на кнопку “Особистий кабінет”.
У формі авторизації внизу клацніть на кнопці “Реєстрація”.
Система переведе Вас в електронну анкету, де необхідно вказати наступну інформацію:
- Сума і термін кредитування.
- Ваші прізвище, ім’я та по батькові.
- Десятизначний номер ІПН.
- Заповнити поля “Серія” та “Номер” паспорта громадянина України.
- Контактна інформація: номер мобільного телефону та адресу електронної пошти.
Під анкетою розташована рядок, в якій є посилання на правила кредитування. Перейдіть по ній, щоб ознайомитися з документом. Тільки після цього давайте згоду на обробку своїх даних.
Після введення номера телефону нижче відкривається рядок. У ній потрібно ввести код, що надійшов в СМС-повідомленні. Це необхідно для того, щоб підтвердити контактну інформацію.
Після переходу по кнопці “Далі” відкриється наступний розділ анкети позичальника компанії “Позичка”. У ньому потрібно вказати спершу інформацію за місцем проживання та фактичної прописку.
Потім заповнюються відомості про себе, працевлаштуванні і доходи:
- Місце роботи.
- Освіта.
- Соціальне положення.
- Наявність діючих боргових зобов’язань.
В кінці потрібно прив’язати до особистого кабінету банківську карту. На ній повинно знаходитися не менше 2 гривень. Під час перевірки особи позичальника вони будуть заблоковані. Але після проходження перевірки відомостей гроші на рахунку стають знову доступними.
Вхід в особистий кабінет “Позичка”
Незалежно від прийнятого компанією рішення по заявці після проходження реєстрації аккаунта він стає доступний для клієнта в будь-який зручний для нього час. Входити потрібно з головної сторінки “Позичка”, де у верхньому правому кутку необхідно клікнути на кнопку “Особистий кабінет”.
У формі авторизації вкажіть спершу логін, яким служить мобільний телефон клієнта фінансової установи, а потім пароль.
Як відновити пароль?
В якості логіна для входу в особистий кабінет “Позичка” завжди використовується стільниковий телефон клієнта. Тому його складно забути або втратити. А ось пароль позичальники часто забувають або втрачають. В цьому випадку необхідно скористатися послугою його відновлення.
У формі авторизації перейдіть за посиланням “Забули пароль?”.
На наступному кроці необхідно вказати номер стільникового, який служить логіном від особистого кабінету “Позички”.
Після натискання на кнопку “Далі” практично відразу ж на мобільний надійде повідомлення з коротким кодом. Його необхідно використовувати в якості одноразового пароля для входу в особистий кабінет “Позичка”.
Після авторизації в акаунті не забудьте в налаштуваннях встановити свій постійний секретний код.
Служба підтримки
У зв’язку з тим, що обслуговування проходить повністю в дистанційному режимі, клієнти часто потребують консультаційних послугах. Тому керівництво компанії “Позичка” розробило службу підтримки, менеджери якої готові допомогти в таких ситуаціях:
- проходження реєстрації та авторизації на сайті;
- умови кредитування та пролонгації договору;
- якими способами можна погасити боргові зобов’язання;
- реквізити організації “позички” для проведення платежів через сторонні ресурси;
- прийом пропозицій, претензій і скарг.
Зателефонувати на цілодобову гарячу лінію можна за наступним номером: + 380-44-490-62-42.
Якщо немає можливості зателефонувати операторам, то можна направити лист на електронну адресу “Позичка”: info@infinance.com.ua.
Фінансова установа досить лояльно ставиться до своїх клієнтів. При заповненні заявки на отримання кредиту потрібно вказати мінімальну кількість інформації, а відправляти скани документів не потрібно. При виникненні питань клієнти компанії завжди можуть отримати кваліфіковану допомогу, зателефонувавши операторам гарячої лінії.
Якщо Ви вже зверталися за отриманням позики в компанію “Позичка”, то ми просимо поділитися своїм досвідом з іншими користувачами і розповісти про позитивні і негативні моменти. Ваша думка допоможе скласти реальне уявлення про якість послуг мікрофінансової організації.
Оновлено: