Блог колектора Задати питання

Особистий кабінет Лоани (Loany) – вхід, реєстрація, функції

26.07.2019 в 09:42

Молода мікрофінансова організація Loany була заснована в 2016 році в місті Києві. Основний напрям діяльності компанії – надання мікропозик населенню країни. Для подання заявки на кредит необхідно пройти реєстрацію на сайті Лоани. У огляді ми детально розпишемо усі етапи створення особистого кабінету і напряму кредитної заявки на веб-ресурсі Loany. Окрім цього Ви дізнаєтеся про усі способи звертання до служби підтримки для вирішення поточних питань по позиці і авторизації в системі.

Функції та можливості особистого кабінету

Реєстрація на сайті Loany дає можливість клієнтам організації управляти фінансами і отримувати консультаційні послуги. У функціонал особистого кабінету входять наступні сервіси:

  1. Створення власної анкети для отримання позики.
  2. Ознайомлення з договором кредитування.
  3. Проведення оплати через банківську карту позичальника.
  4. Пролонгація позички.
  5. Внесення доповнень та змін до анкети.
  6. Завітайте у компанії та інформації про акції.
  7. Звернення в онлайн-підтримку.

Управління опціями проходить у верхньому рядку на будь-якій сторінці особистого кабінету. Основні сервіси містяться в розділі “Меню”, на який потрібно натиснути, щоб розкрилися всі пункти.

Меню личного кабинета Лоани

Реєстрація в кабінеті Loany

Мікрофінансових організація Loany не має клієнтських офісів. Тому нові клієнти перед подачею заявки на кредит повинні пройти реєстрацію на сайті. Розглянемо поетапно всі кроки створення особистого кабінету.

На головній сторінці мікрофінансової організації в правому верхньому кутку перейдіть по кнопці “Реєстрація”.

Кнопка для регистрации на сайте Лоани

Відкриється форма, в якій необхідно українською мовою заповнити наступні поля:

  1. Прізвище, ім’я та по батькові клієнта.
  2. Адреса електронної пошти.
  3. Придумати пароль для входу в систему. Він повинен бути не менше 8 знаків і містити літери латинського алфавіту, цифри і символи.

Ввод личных данных и пароля

Після переходу по кнопці “Реєстрація” на вказану адресу поступить лист. У нім міститься посилання, по якому необхідно пройти, щоб завершити створення особистого кабінету і одночасно підтвердити електронну пошту користувача. Зверніть увагу, що посилання дійсне 24 години.

Необходимо подтверждение регистрации на сайте Лоани

З’явиться системне повідомлення про проведення реєстрації. У ньому потрібно перейти по кнопці “Продовжити” і увійти в обліковий запис за логіном (адреса електронної пошти) і паролю.

З’явиться сторінка з пропозицією пройти ідентифікацію одним із способів:

  • За допомогою БанкID. Доступно для клієнтів з зареєстрованим особистим кабінетом в інтернет-банкінгу: ПриватБанк, Південний, Monobank і Мобiльна. При переході в систему потрібно буде вказати логін і пароль від аккаунта на сторінці банку і далі слідувати підказкам системи.
  • Самостійно заповнити анкету відсутніми відомостями і направити фото паспорта.

Выбор варианта подтвердения идентификации пользователя

Якщо Ви вирішили вибрати другий варіант ідентифікації, то потрібно заповнити наступні розділи персональної анкети:

  1. “Персональні дані”. Включають в себе: паспорт громадянина України, ІПН і мобільний телефон. Стільниковий потрібно буде підтвердити, натиснувши на кнопку “Відправити код”. Прізвище, ім’я, по батькові та електронну адресу вже будуть внесені в поля.
  2. “Адреса реєстрації”. Буде потрібно вказати повну адресу за пропискою, як в паспорті, і фактичного проживання, якщо дані не збігаються.
  3. “Зайнятість”. Розділ містить поля, де вказується інформація про роботодавця, тобто найменування організації, вид діяльності і персональний щомісячний дохід. Допускається вказувати неофіційні відомості: дохід від здачі житла в найм, отримання відсотків від вкладів або зарплату “в конвертах”.
  4. “Контактна особа”. Відомості про людину, здатну підтвердити зазначену в анкеті інформацію про Вас. У його якості може виступити родич, колега або друг.
  5. “Фото паспорта”. Зробити знімок документа через веб-камеру або смартфон. Паспорт потрібно розкрити на першій сторінці з персональними даними, піднести до обличчя і сфотографувати. Картинка повинна бути чіткою, всі написи читабельними. Ця процедура дозволяє ідентифікувати клієнта.

Після заповнення анкети позичальника можна приступати до оформлення запиту на кредит. Для цього перейдіть в верхньому лівому кутку в розділ “Кредити Онлайн” і в калькуляторі виберіть суму до отримання та термін кредитування.

Выбор пукта меню "Кредиты онлайн"

Вхід в особистий кабінет Лоан

Після створення облікового запису направляти заявки на отримання кредиту в Loany буде набагато простіше, займе процедура не більше хвилини. Авторизація в особистому кабінеті проводиться за логіном (електронна пошта клієнта) і паролю.

Спершу у верхньому правому кутку перейдіть по кнопці “Вхід”.

Вход в систему с помощью пункта меню

У формі, що відкрилася, введіть логін і пароль від особистого кабінету.

Ввод почтового адреса и пароля

Як відновити пароль?

Не завжди клієнти запам’ятовують вхідні дані від свого облікового запису. Або відбуваються ситуації, коли код доступу був скомпрометований. У цих випадках можна відновити пароль від особистого кабінету на сайті Loany.

Увійдіть звичним способом на веб-ресурс і в формі введення логіна і пароля внизу перейдіть за посиланням “Забули пароль?”.

Ссылка для восстановления пароля

Відкриється поле, де потрібно ввести адресу електронної пошти, вказану при реєстрації особистого кабінету. На нього надійде лист від компанії Лоан, в якому буде міститися посилання для авторизації в системі. Перейдіть по ній і в настройках задайте новий пароль від особистого кабінету.

Служба підтримки

Нерідко у клієнтів Loany виникають питання. Отримати на них відповіді можна через сервіси підтримки. Фахівці готові оперативно вирішити наступні ситуації:

труднощі з реєстрацією та авторизацією в особистому кабінеті Лоан;
консультація за умовами кредитування;
продовження договору при фінансові ускладнення;
способи оплати;
проходження ідентифікації в системі;
реквізити організації для проведення платежів через каси банків.

Способи зв’язку

Якщо у Вас виникли труднощі при роботі на веб-ресурсі Loany або з’явилися питання по послуги, що надаються, можна скористатися наступними варіантами зв’язку з фахівцями мікрокредітной організації:

Ел. пошта: support@loansinfo.com.ua

Години роботи онлайн-допомоги на сайті Лоан:

в будні з 9:00 до 19:00

субота з 9:00 до 17:00

неділя вихідний

Юридична адреса: 04116, г.Киев, проспект Победы, д. 26, офис 129

З будь-якого розділу веб-ресурсу можна звернутися в підтримку:

  • до фахівців компанії Лоан через верхнє меню;
  • до боту через бічний розділ.

Возможные варианты помощи онлайн

Як видно, в Лоан немає Гарячої лінії. Тому клієнти можуть звертатися через онлайн-сервіс, розташований на сайті компанії, або направляти лист на електронну адресу (працює цілодобово).

Молода мікрокредітной організація Лоан дозволяє громадянам України отримати позику на короткий і тривалий період (до 12 місяців). При цьому не потрібно збирати довідки про доходи і відвідувати офіс компанії – досить пройти реєстрацію особистого кабінету і ідентифікацію користувача в системі одним із способів. Таким чином виключається оформлення позики на підставних осіб.

Якщо Ви вже користувалися послугами Лоан, ми просимо Вас поділитися своїм досвідом і розповісти про позитивні і негативні сторони компанії. Ваша думка важлива для інших користувачів, так як на його основі вони можуть скласти уявлення про сервіс організації або знайти відповіді на ці запитання. А керівництво Лоан, можливо, зможе поліпшити умови кредитування або функціонал особистого кабінету.

Оновлено:
20.03.2021 в 12:34
Сподобалася стаття?
Дуже поганоНезадовільноЗадовільноДобреВідмінно (Наразі оцінок немає)
Loading...