Блог колектора Задати питання

Гаряча лінія SWIZO

08.10.2019 в 11:38

Мікрофінансових організація SWIZO, діюча на території України, надає послуги з кредитування населення. Для оформлення позики необхідно пройти реєстрацію на сайті і заповнити анкету. Інформація по кредитному договору є на онлайн-ресурсі, але у користувачів часто виникають питання по правилам реєстрації, оформлення позики і його погашення.

В огляді ми докладно розповімо про те, як подзвонити на Гарячу лінію SWIZO, а також опишемо альтернативні контакти мікрофінансової організації.

Контакти

Служба підтримки працює щодня без вихідних з 8:00 до 20:00 години. Зателефонувати можна за наступними номерами:

НайменуванняНомер телефону
Офіс компанії+38-044-233-33-15
Kyivstar+38-068-233-33-15
Vodafon+38-066-233-33-15
Lifecell+38-063-233-33-15

Якщо немає можливості зателефонувати за вказаними номерами, то можна направити електронного листа на поштову скриньку компанії SWIZO: info@swizo.com.ua. У темі коротко вкажіть сенс звернення. Наприклад, зміна персональних даних, питання по кредитах та інше.

На сайті мікрофінансової організації SWIZO також є можливість отримати консультацію фахівця, скориставшись формою онлайн-чату. Вона активна на усіх сторінках сайту і розташовується в нижньому правому кутку.

Кнопка для вызова онлайн-чата с оператором SWIZO

У зверненні коротко опишіть суть проблеми або задайте питання оператору. Відповіді надходять в робочі години з 8:00 до 20:00 протягом хвилини.

Соціальні мережі

Ви активний користувач соцмережі Фейсбук? Тоді вступите в групу SWIZO на даному ресурсі і отримуйте актуальну розсилку новин, надання послуг і залишайте коментарі під постами спільноти.

Як проїхати?

Якщо Вам необхідно направити офіційний запит через Укрпошту в сервіс кредитування SWIZO, то на конверті листа вкажіть юридична адреса компанії: 01004, місто Київ, вул. Велика Васильківська, будинок 18, офіс 21.

Як видно з огляду, в основному отримати допомогу від фахівців мікрофінансової організації SWIZO можна за телефонами гарячої лінії або скориставшись формою онлайн-чату. Менеджери компанії відповідають досить швидко, якщо звернутися в робочі години. В інший час консультації не проводяться. У цьому випадку листи краще направляти на електронну пошту.

Якщо Ви вже отримували допомогу операторів Служби підтримки SWIZO, то ми просимо поділитися своїм досвідом і розповісти про компетентність співробітників. Ваша думка дозволить скласти повне уявлення про якість послуг компанії.

Менеджери фінансової установи SWIZO можуть проконсультувати як діючих клієнтів компанії, так і потенційних з наступних питань:

  1. Правила реєстрації та входу в особистий кабінет позичальника.
  2. Відновлення пароля від облікового запису при його втраті.
  3. Вимоги до позичальників і умови надання кредиту.
  4. Варіанти оплати та реквізити отримувача.
  5. Внесення змін до персональних відомості.
  6. Продовження термінів договору при фінансових труднощах.
Оновлено:
21.02.2021 в 15:22
Сподобалася стаття?
Дуже поганоНезадовільноЗадовільноДобреВідмінно (Наразі оцінок немає)
Loading...