Блог колектора Задати питання

Гаряча лінія KoshelOk

07.08.2019 в 13:11

Небанківська організація KoshelOK надає позики населенню України через веб-ресурс. Новому клієнтові потрібно пройти реєстрацію на сайті, щоб створити особистий кабінет і направити заявку на отримання позики. Через аккаунт також проводяться платежі і підключається пролонгація термінів кредитування. Тому у позичальників нерідко виникають питання, щодо роботи сервісу та його фінансових продуктів. Виправити це для мене можна у фахівців KoshelOK.

Зміна персональних даних у разі заміни паспорта, номера телефону, банківської карти або зміни реєстрації.
Інформація за чинним кредитним договором: терміни погашення, нараховані відсотки і штрафи, повна сума до оплати.
Реквізити мікрофінансової організації для оплати через касу банку.
Правила продовження термінів кредитування.

Оперативно вирішити питання допоможуть оператори Гарячої лінії за телефонами:

+ 38-093-238-20-20;

+ 38-095-238-20-20;

+ 38-096-238-20-20.

На офіційному сайті не зазначено інформацію за графіком роботи фахівців Колл-центру. Тому ми не можемо сказати Вам точно, чи можливо дзвонити їм в цілодобовому режимі.

Якщо немає можливості набрати номер Гарячої лінії, то напишіть листа на електронну адресу: info@koshelok.net. У темі обов’язково позначте причину звернення. Наприклад, питання за договором, пролонгація, зміна персональних даних та інше.

Соціальні мережі

Мікрофінансових організація KoshelOK не має власних сторінок в соцмережах. Можливо, що найближчим часом вони з’являться і Ви зможете зареєструватися на них, щоб знайомитися з актуальними новинами компанії і направляти запити в Службу підтримки.

Як проїхати?

Відокремлених підрозділів у фінансової установи KoshelOK немає. Якщо Вам необхідно направити офіційний запит через Укрпошту, то на конверті вкажіть юридична адреса організації: 08135, Київська обл., Києво-Святошинський р-н, с. Чайки, вул. Антонова, 8А.

Як видно з огляду, у мікрофінансової організації KoshelOK основним засобом зв’язку є телефон Гарячої лінії. На жаль, офіційний матеріал не позначив години роботи операторів. Альтернативою дзвінку є тільки електронна пошта, так як у компанії немає власних сторінок в соцмережах, месенджерів і онлайн-чату.

Якщо Ви вже зверталися за допомогою до менеджерів фінансової установи KoshelOK і знаєте про графік їх роботи, то ми просимо поділитися цією інформацією з іншими користувачами. А також оціните, будь ласка, кваліфікованість операторів.

Оновлено:
05.03.2021 в 17:51
Сподобалася стаття?
Очень плохоНеудовлетворительноУдовлетворительноХорошоОтлично (Пока оценок нет)
Loading...