Гаряча лінія SWIZO
Мікрофінансових організація SWIZO, діюча на території України, надає послуги з кредитування населення. Для оформлення позики необхідно пройти реєстрацію на сайті і заповнити анкету. Інформація по кредитному договору є на онлайн-ресурсі, але у користувачів часто виникають питання по правилам реєстрації, оформлення позики і його погашення.
В огляді ми докладно розповімо про те, як подзвонити на Гарячу лінію SWIZO, а також опишемо альтернативні контакти мікрофінансової організації.
Контакти
Служба підтримки працює щодня без вихідних з 8:00 до 20:00 години. Зателефонувати можна за наступними номерами:
Найменування | Номер телефону |
Офіс компанії | +38-044-233-33-15 |
Kyivstar | +38-068-233-33-15 |
Vodafon | +38-066-233-33-15 |
Lifecell | +38-063-233-33-15 |
Якщо немає можливості зателефонувати за вказаними номерами, то можна направити електронного листа на поштову скриньку компанії SWIZO: info@swizo.com.ua. У темі коротко вкажіть сенс звернення. Наприклад, зміна персональних даних, питання по кредитах та інше.
На сайті мікрофінансової організації SWIZO також є можливість отримати консультацію фахівця, скориставшись формою онлайн-чату. Вона активна на усіх сторінках сайту і розташовується в нижньому правому кутку.
У зверненні коротко опишіть суть проблеми або задайте питання оператору. Відповіді надходять в робочі години з 8:00 до 20:00 протягом хвилини.
Соціальні мережі
Ви активний користувач соцмережі Фейсбук? Тоді вступите в групу SWIZO на даному ресурсі і отримуйте актуальну розсилку новин, надання послуг і залишайте коментарі під постами спільноти.
Як проїхати?
Якщо Вам необхідно направити офіційний запит через Укрпошту в сервіс кредитування SWIZO, то на конверті листа вкажіть юридична адреса компанії: 01004, місто Київ, вул. Велика Васильківська, будинок 18, офіс 21.
Як видно з огляду, в основному отримати допомогу від фахівців мікрофінансової організації SWIZO можна за телефонами гарячої лінії або скориставшись формою онлайн-чату. Менеджери компанії відповідають досить швидко, якщо звернутися в робочі години. В інший час консультації не проводяться. У цьому випадку листи краще направляти на електронну пошту.
Якщо Ви вже отримували допомогу операторів Служби підтримки SWIZO, то ми просимо поділитися своїм досвідом і розповісти про компетентність співробітників. Ваша думка дозволить скласти повне уявлення про якість послуг компанії.
Менеджери фінансової установи SWIZO можуть проконсультувати як діючих клієнтів компанії, так і потенційних з наступних питань:
- Правила реєстрації та входу в особистий кабінет позичальника.
- Відновлення пароля від облікового запису при його втраті.
- Вимоги до позичальників і умови надання кредиту.
- Варіанти оплати та реквізити отримувача.
- Внесення змін до персональних відомості.
- Продовження термінів договору при фінансових труднощах.