Блог колектора Задати питання

Гаряча лінія My Wallet (Май Валет)

27.07.2019 в 13:24

My Wallet – українська мікрофінансових організація, яка дозволяє отримати кредит онлайн. Вся робота відбувається на інтернет-платформі, в якій можна скористатися онлайн-чатом. Однак іноді онлайн-платформи недостатньо, щоб вирішити проблему або задати питання. У статті розбираємося з гарячою лінією фінансової організації My Wallet.

Гаряча лінія

Гаряча лінія працює відповідно до часу роботи самої кредитної організації, зазначеним нижче. Оператори допоможуть Вам з виниклою труднощами і дадуть відповідь на всі питання. Дзвінок на гарячу лінію безкоштовний.

Крім гарячої лінії існує чат з технічною підтримкою, який знаходиться на головній сторінці офіційного сайту. Тут Ви також можете задати будь-яке питання з приводу використання платформи. Щоб поставити запитання, необхідно вказати ім’я, номер телефону та e-mail.

Контакти

Щоб зателефонувати, написати або приїхати в офіс, Вам необхідно знати основні контакти.

Офіційний сайт: mywallet.net.ua

Юридична адреса: Україна, 04070, м Київ, Подільський район, вулиця Боричів Тік, д. 30.

Телефон: 0 (800) 211 049

E-mail:

Час роботи:

  1. Понеділок – п’ятниця: 9:00 – 20:00;
  2. Субота, неділя: 10:00 – 18:00.

Без перерв.

Соціальні мережі та месенджери

Також фінансова організація має кілька соціальних мереж і месенджер. Telegram на даний момент у компанії не дуже активний, зате в Facebook можна знайти і корисну інформацію, і розважальний контент, і онлайн-чат. Youtube поки порожній, а Instagram рідко, але поповнюється. Там Ви теж можете знайти корисну інформацію або ж користувачів платформи, які, можливо, поділяться своїм досвідом.

Як пройти

Щоб відвідати офіс особисто, запам’ятайте адресу компанії: Україна, 04070, м Київ, Подільський район, вулиця Боричів Тік, д. 30.

Від станції метро виходите в сторону ТЦ “Самсон” і рухайтеся ліворуч по вулиці Костянтинівській до церкви. Обійдіть її і рухайтеся далі по вулиці Фролівській, яка тягнеться від церкви. Пройшовши квартал, поверніть наліво.

А Ви вже зверталися до операторів колл-центру? Відвідували офіс? Зіткнулися Чи при цьому з труднощами Розкажіть свою історію в коментарях – вона буде корисна нашим читачам.

Оновлено:
14.03.2021 в 14:15
Сподобалася стаття?
Дуже поганоНезадовільноЗадовільноДобреВідмінно (Наразі оцінок немає)
Loading...