Блог колектора Задати питання

Гаряча лінія Монета

22.08.2019 в 10:08

Український сайт онлайн-кредитування MONETKA був заснований в 2017 році. Діяльність з надання мікропозик населенню країни здійснюється виключно через сайт в цілодобовому режимі. Для цього фізособі потрібно заповнити анкету, де вказати персональні відомості, щомісячний дохід і контактну інформацію.

Сума до:3 000 грн.
Ставка:1,7% в день
Термін:До 30 днів
  • Гроші на мапі через 10 хвилин
  • цілодобово
  • вік 18-60
  • Тільки паспорт і ІПН
  • Безробітним і неофіційно працевлаштованим
  • Без підтвердження доходів
  • Не потрібні скани документів
  • Без дзвінків родичам

Сервіс гранично простий і зрозумілий. На етапі оформлення кредитного договору позичальник знайомиться з умовами (процентною ставкою, платежами, терміном і штрафами за прострочення), але незважаючи на це нерідко у майбутніх клієнтів Монетки виникають питання. Тому в огляді ми докладно розповімо про роботу Гарячої лінії мікрофінансової організації MONETKA.

Контакти

Основним способом оперативного отримання допомоги вважається дзвінок до служби підтримки. У фінансовій установі МОНЕТКА фахівці готові допомогти клієнтам у таких ситуаціях:

  • реєстрація і авторизація в особистому кабінеті;
  • умови кредитування;
  • оформлення пролонгації;
  • зміна персональних відомостей;
  • прийом претензій, пов’язаних з роботою сервісу.

Незважаючи на те що сервіс надає кредити в цілодобовому режимі, оператори Гарячої лінії МОНЕТКИ працюють за таким графіком:

  • будні з 9:00 до 21:00;
  • вихідні з 10:00 до 17:00.

Дзвонити можна за наступними номерами:

  • +38 (093) 760-68-68;
  • +38 (098) 760-68-68;
  • +38 (099) 760-68-68.

Деякі клієнти не люблять спілкуватися по телефону. Для них надається можливість написати звернення через чат, розташований праворуч внизу сторінки фінансової установи.

Кнопка для вызова чата с оператором Монетка

Фінансова установа MONETKA є бот в телеграм, який відповість на будь-які питання користувача. Тому якщо Вам необхідно отримати допомогу поза годин роботи Гарячої лінії, то краще написати повідомлення в телеграм.

Кожен клієнт Монетки може написати через спеціальну форму, розташовану на сайті, звернення або залишити свій відгук про роботу сервісу кредитування. Для цього достатньо заповнити наступні поля:

  • своє ім’я;
  • Адреса електронної пошти;
  • безпосередньо текст повідомлення.

Соціальні мережі

Порівняно недавно мікрофінансових організація МОНЕТКА створила сторінку в Інстаграм. Тому на ній ще немає новин і мало передплатників. Але Ви можете зареєструватися на сторінці, щоб в подальшому отримувати актуальну розсилку новин.

Раніше у мікрофінансової організації була сторінка на Фейсбук. Але тепер вона не активна і стати передплатником неможливо.

Як проїхати?

Фінансова установа Монетка надає послуги виключно через онлайн-сервіс. Наземних відділень у компанії немає. За даними Свідоцтва, виданого Національною комісією, мікрофінансових організація МОНЕТКА заснована ТОВ “ФК” ФІНАНС ІННОВАЦІЯ “. Юридична адреса компанії: 03124, Київ, вул. Вацлава Гавела, д. 4, офіс 520.

Фінансова установа MONETKA пропонує громадянам отримати фінансову підтримку через різні сервіси: Гаряча лінія, чат зі фахівцям на сайті компанії, через форму в особистому кабінеті або скориставшись мессенджерами. Клієнти можуть консультуватися з менеджерами з різних питань, що стосуються роботи компанії.

Мікрофінансових організація MONETKA надає послуги порівняно недавно, тому відгуків про компанії мало. Якщо Ви вже користувалися послугами даного сервісу, то ми просимо поділитися своїм досвідом і розповісти про його переваги та недоліки. Ваша думка дозволить іншим користувачам скласти реальне уявлення про якість послуг, що надаються.

Оновлено:
28.01.2021 в 14:18
Сподобалася стаття?
Дуже поганоНезадовільноЗадовільноДобреВідмінно (1 оценок, среднее: 1.00 из 5)
Loading...