Блог колектора Задати питання

Гаряча лінія Євро Гроші

29.07.2019 в 15:36

Компанія “Євро Гроші” не має наземних офісів обслуговування і надає фінансові послуги населенню в дистанційному режимі. Незважаючи на те що реєстрація і заповнення заявки гранично спрощені, деякі клієнти стикаються з труднощами. Тому була розроблена служба підтримки, фахівці якої готові допомогти як діючим клієнтам “Євро Гроші”, так і потенційним.

В огляді ми докладно розповімо про всі способи зв’язку з менеджерами мікрофінансової організації для отримання консультації та допомоги при вирішенні складних питань.

Контакти

Мікрофінансових організація “Євро Гроші” пропонує кілька варіантів зв’язку з фахівцями компанії:

Менеджери готові допомогти у вирішенні наступних питань:

  • проходження реєстрації або авторизації на сайті компанії;
  • продовження термінів кредитування при фінансових труднощах;
  • проведення платежу;
  • зміна контактної інформації по позичальнику та інше.

Крім вищевказаних способів, кожен бажаючий може направити повідомлення операторам “Євро Гроші” через спеціальну форму, розташовану на сайті компанії в розділі “Контакти”.

Форма для отправки сообщения в службу поддержки Евро Гроши

Обов’язково увійдіть в, щоб менеджер міг звернутися до Вас по імені. Нижче вкажіть контактну інформацію, на яку буде відправлено відповідь, а далі введіть безпосередньо текст звернення, в якому поетапно і детально опишіть питання або проблему.

Соціальні мережі

Організація “Євро Гроші” має власну сторінку на Фейсбуці, де користувачі можуть отримувати актуальну інформацію по проведеним акціям і умов кредитування, а також задавати питання фахівцям компанії і спілкуватися з іншими клієнтами.

Як проїхати?

У “Євро Гроші” немає наземних відділень, тому клієнти звертаються через дистанційні сервіси допомоги. Але якщо необхідно направити офіційний запит на адресу компанії, то необхідно на листі вказати юридичну адресу “Євро Гроші”: Україна, 04071, місто Київ, вул. Нижній Вал 51.

Як видно з огляду, отримати консультацію менеджера фінансової установи нескладно, так як існує кілька варіантів звернення. Тільки не зовсім зрозуміло, в якому режимі працює гаряча лінія, так як на офіційному сайті не вказано графік роботи і не говориться, що служба цілодобова.

Якщо Ви вже користувалися послугами служби підтримки “Євро Гроші”, то ми просимо поділитися своїм досвідом і розповісти про компетентність операторів і швидкості отримання відповідей. Ваша думка може допомогти іншим користувачам скласти реальне уявлення про послуги компанії, а керівництву “Євро Гроші” – поліпшити обслуговування клієнтів.

Оновлено:
15.12.2021 в 12:51
Сподобалася стаття?
Очень плохоНеудовлетворительноУдовлетворительноХорошоОтлично (2 оценок, среднее: 5.00 из 5)
Loading...