Блог колектора Задати питання

Cashberry (Кэшбери) Кредит – оформити заявку на позику онлайн

Cashberry (Кэшбери) Кредит – оформити заявку на позику онлайн

Імовірність схвалення

90%

Отримати гроші

Інтернет-платформа Кэшбери була заснована в 2016 році компанією ТОВ "ИНВЕСТ ФИНАНС". Сервіс пропонує короткострокові позики населенню України в дистанційному режимі. Оформити договір можуть як офіційно працюючі громадяни, так і не працевлаштовані. Але незважаючи на простоту оформлення є нюанси, що впливають на отримання позитивної відповіді.

Сума до:5 000 грн.
Ставка:1,5%
Термін:До 30 днів

Результати пошуку за запитом:

На карту На дому
Сума500-5000 грн
Термінвід 7-ми до 14-ти днів
Ставка в день0,01%
Переплата відРозраховується індивідуально
Вік18+ років
ДокументиПаспорт та ІПН
Швидкість розгляду заявки15 хвилин
Швидкість виплатиМиттєво після схвалення
ІдентифікаціяПідтвердження email
Графік роботи24/7
  • Кредит без довідок про доходи
  • без фото
  • вік 18+
  • Без дзвінків і втручань
  • Зниження процентної ставки і підвищення ліміту
  • На будь-яку банківську карту
  • Можливість оформити кредит з поганою кредитною історією

Свідоцтво про реєстрацію: ФК №756 от 07.06.2016

Ліцензія Нацкомфінпослуг: № 1680 від 16.05.2017

В огляді ми розповімо Вам не лише про етапи реєстрації особистого кабінету, а й звернемо увагу на деталі, які допоможуть отримати гроші на сервісі Кешбері.

Переваги та недоліки кредиту в Кешбері

Складати позитивні і негативні риси компанії допомагають відгуки її клієнтів. Тому ми вивчили їх в різних джерелах, а також проаналізували функціонал аккаунта і склали характеристику.

До позитивних моментів співпраці з онлайн-ресурсом Кешбері можна віднести:

  1. Цілодобову роботу сервісу і автоматичну перевірку заявок за офіційними баз України.
  2. Ідентифікація користувача по паспорту, ІПН і банківську карту, що виключає шахрайські дії з персональними даними громадян.
  3. Мінімальний пакет документів, в якому не потрібно надавати довідку про доходи.
  4. Проста анкета, яка не потребує прикріплення сканів паспорта і фото з ним в руках.
  5. Процентна ставка – 1,5% в день., Для постійних клієнтів – 1%.
  6. Швидкість розгляду заявки до 15 хвилин.

Практично всі негативні відгуки пов’язані з наступними факторами:

  • високий щоденний відсоток в порівнянні з іншими мікрофінансовими організаціями;
  • дзвінки громадянам, неє позичальниками, з вимогою сплатити борги за третіх осіб.

Умови кредиту в CashBerry

Для оформлення договору необхідно ознайомитися з умовами видачі кредиту в компанії Кэшбери :

Новим клієнтамПостійним клієнтам
Ліміт (грн)5 00015 000
Термін кредитування (дн.)7, 147, 14, 21, 30
Процентна ставка0,011,0

Вимоги до потенційних позичальників наступні:

  1. Вік від 18 до 65 років.
  2. Громадянство України.
  3. Постійний дохід, в тому числі і неофіційний.

При заповненні заявки будуть потрібні наступні документи:

  • український паспорт;
  • ІПН.

Окрім цього, необхідно підготувати мобільний телефон і банківську карту. Вона має бути випущена на ім’я заявника українською фінансовою організацією і мати позитивний баланс не менше 5 гривен. На час проведення ідентифікації на рахунку можуть бути заморожені від 1 до 5 грн Незабаром вони стануть доступні знову.

Промокоди Кэшбери

Нині мікрофінансова організація не проводить акції і не роздає своїм клієнтам купони на знижку. Можливо, що незабаром компанія Кэшбери запустить подібні акції. Відстежувати інформацію можна в соціальних мережах Фейсбук і Инстаграм.

Як оформити кредит в Кэшбери?

Подання заявки новим клієнтом проходить одночасно з реєстрацією особистого кабінету. Тому розглянемо поетапно створення аккаунта і заповнення анкети позичальника. У процесі ми вкажемо Вам на нюанси, що впливають на отримання схвальної відповіді.

В особистому кабінеті

Увійдіть на головну сторінку мікрофінансової організації Кешбері і в онлайн-калькуляторі задайте параметри:

  1. Перший або повторний кредит.
  2. Сума до отримання.
  3. Період, за який Ви готові повернути борг.

Справа буде представлена інформація по переплати і крайньої датою погашення.

Расчет суммы заема и возврата при кредитовании в Кэшбери

Після переходу по кнопці “Отримати кеш!” відкриється анкета. У ній потрібно заповнити наступні поля:

  1. Мобільний номер телефону.
  2. Адреса електронної пошти.
  3. Придумати і продублювати пароль. Він повинен відповідати вимогам сайту Кешбері: не менше 6 символів, що включають в себе набір цифр і латинських букв різного регістра.
  4. Перейдіть по посиланнях в Правила надання позики і Порядок для прочитання документів. Після цього встановіть знаки “галочка” у всіх рядках.

Заполнение анкеты на сайте Кэшбери - шаг 1

Як тільки Ви натиснете на кнопку “Зареєструватися”, на мобільний номер поступить Смс-повідомлення з коротким кодом. Продублюйте його у вікні, що відкрилося.

Подтверждение номера телефона на сайте Кэшбери

Наступним етапом система пропонує заповнити анкету позичальника. Ви можете скористатися швидким способом, тобто прикріпити до особистого кабінету Кэшбери свою сторінку на Фейсбуке або пройти ідентифікацію через сервіс Instantor. Такий варіант дозволить отримати більше шансів на схвальну відповідь по заявці.

Регистрация на сайте Кэшбери с помощью привязки соцсетей

Якщо Ви не бажаєте проходити верифікацію вищевказаним методом, то приступите до заповнення анкети вручну.

  1. Виберіть підлогу.
  2. Прізвище, ім’я та по батькові вносяться українською мовою як в паспорті.
  3. Дата народження.
  4. Наявне освіту.

Заполнение анкетных данных на сайте Кэшбери - шаг 2

Опустившись нижче, Вам треба буде вказати кількість утриманців, тобто дітей до 18 років, і свій соціальний статус.

Заполнение социальной информации в анкете Кэшбери - шаг 3

Після цього виберіть тип документу : старий паспорт або ID- карта і внесіть дані по ньому. Трохи нижче розташовуватиметься рядок “ИНН”. У ній вказується номер. Надалі система перевірятиме відповідність між персональними даними, паспортом і ИНН. Тому уважно вносите інформацію.

Ввод паспортных данных в анкету Кэшбери - шаг 4

На наступному кроці вкажіть повну адресу фактичного проживання, а нижче розташовані подібні поля, але тільки для інформації про реєстрацію. У кожному з цих блоків виберіть тип володіння нерухомістю.

Ввод данных о месте проживания в анкете Кэшбери - шаг 5

Наступний розділ “Працевлаштування”. У ньому система просить вказати відомості про роботодавця і про Вас, як співробітник:

  1. Тип Вашої зайнятості.
  2. Сфера діяльності.
  3. Займана посада.
  4. Найменування організації.
  5. Дата працевлаштування в останнього роботодавця.

Система не дзвонить роботодавцю, а лише просить вказати Вашу зайнятість. Тут можна вносити інформацію про неофіційному працевлаштуванні. Головне довести, що Ви платоспроможність.

Заполнение данных о месте работы на сайте Кэшбери - шаг 6

Нижче заповніть три поля:

  1. Витрати на місяць, включаючи квартплату і платежі по кредитах.
  2. Доходи в місяць, в тому числі і неофіційні джерела.
  3. Виплати по іншим позиках, якщо вони є. Якщо їх немає, то поставте нуль. дані відомості перевіряються по УБКІ, тому не варто приховувати їх і псувати свій рейтинг в Кешбері.

Заполнение информации о доходах на сайте Кэшбери

Обов’язковим розділом вважається “Контактна особа”. Тут потрібно буде вибрати Ваш тип стосунків з вказаною людиною, а також заповнити його персональні відомості і мобільний телефон.

Заполнение информации о контактных лицах в анкете Кэшбери

У кінці анкети перейдіть по кнопці “Додати банківську карту”.

Кнопка для добавления банковской карты на сайте Кэшбери

У вікні, що відкрилося, введіть номер картки і кликніть по кнопці “Верифікація”, щоб система Кэшбери почала перевірку Ваших персональних відомостей.

Привязка банковской карты к аккаунту Кэшбери

Онлайн-ресурс Кэшбери проводить ідентифікацію не більше 10 хвилин. Дізнатися про результати можна в Смс-повідомленні і в особистому кабінеті. У разі схвальної відповіді гроші перекладаються на карту миттєво або впродовж 30 хвилин. Все залежить від Вашого банку.

Способи оплати кредиту

Для оплати боргових зобов’язань перед мікрофінансової організацією Кешбері скористайтеся наступними варіантами:

  • особистим кабінетом на веб-ресурсі;
  • спеціальною формою на сайті компанії, Нетреба реєстрації позичальника;
  • терміналами самообслуговування;
  • інтернет-банкінгом, до якого прив’язана Ваша карта;
  • касою українського банку.

Реквізити Кешбері

Для проведення оплати через сторонні ресурси, наприклад, касу банку або інтернет-банкінг, Вам потрібно вказати в призначенні платежу:

  1. Прізвище, ім’я та по батькові позичальника.
  2. Номер договору.
  3. Номер ІПН.

А також в обов’язковому порядку необхідно вказати реквізити отримувача, тобто онлайн-сервісу Кешбері:

  • ТОВ “ФК” IНВЕСТ фiнанси “
  • код ЄДРПОУ 40284315
  • п / р 26503455000325 в АТ “ОТП Банк”
  • МФО 300528

Чому можуть відмовити в кредиті в CashBerry

Фінансові організації можуть не повідомляти своїм клієнтам, по яких пунктах вони відмовили у видачі позики. Згідно зі статистикою велика частина заявок відхиляються мікрофінансовими організаціями з наступних причин:

  1. Низький рейтинг в базі кредитних історій, тобто у клієнта багато прострочених платежів. Онлайн-ресурс Кешбері може видати позику громадянам, у яких є активний кредитний договір. Але за умови, що сума платежу невисока і немає прострочень.
  2. В анкеті допущені помилки і друкарські помилки, а також персональні відомості заповнені не українською мовою. Паспортні дані та прізвище, ім’я та по батькові заявника перевіряються в офіційних джерелах, де інформація зберігається на державну мову. Система сприймає невідповідність, як неправдиві відомості.
  3. Банківська картка випущена на іншу особу і на її балансі менше 5 гривень. Правило дозволяє виключити шахрайські дії з паспортними даними громадян України.
  4. Заявник не відповідає вимогам мікрофінансової організації.

Що робити, якщо заявка не схвалена?

Повторно направити запит на отримання позики в мікрофінансової організації можна через 30 днів після відхилення. Тому уважно вносите відомості про себе. Особливо це відноситься до паспортних даних та ІПН, так як вони проходять перевірку в офіційних джерелах.

У разі наявності помилок і помилок Вам доведеться змінити відомості. Ви можете подзвонити за телефонами Гарячої лінії з проханням прийняти повторно заявку, в зв’язку з тим, що в першому варіанті була допущена помилка.

Телефони Служби підтримки Кешбері:

  • + 38-098-415-18-18
  • + 38-050-415-18-18
  • + 38-093-415-18-18
  • + 38-044-280-28-17

Що робити, якщо допустив прострочення в Кешбері?

При недотриманні термінів оплати мікрофінансових організація Кешбері з першого дня прострочення нараховує пеню до 3% щодня. А також боржнику дзвонить автовідповідач для інформування про заборгованість і співробітники Служби стягнення з вимогою виплатити боргові зобов’язання. Тому радимо не затягувати з оплатою і розраховуватися за зобов’язаннями вчасно.

Приблизно через місяць компанія передає негативну інформацію в базу кредитних історій, що значно знижує рейтинг позичальника і він не може оформити кредит в українських банках.

Продовження кредитного договору

Для підключення послуги пролонгації увійдіть в особистий кабінет Кешбері і уточніть інформацію за нарахованими на поточну дату відсоткам. Їх потрібно оплатити в повному обсязі через онлайн-сервіс по прикріпленою банківській картці.

Після проведення оплати наберіть оператора Гарячої лінії, щоб уточнити інформацію щодо продовження строків договору:

  • + 38-098-415-18-18
  • + 38-050-415-18-18
  • + 38-093-415-18-18
  • + 38-044-280-28-17

Час роботи співробітників Служби підтримки:

  • будні з 8:00 до 20:00;
  • вихідні з 9:00 до 18:00.

Гаряча лінія Кешберрі

Оператори Гарячої лінії мікрофінансової організації Кешбері готові допомогти у вирішенні наступних питань:

  1. Правила реєстрації на веб-ресурсі і вимоги до позичальників
  2. Зміна персональних відомостей в анкеті.
  3. Умови продовження термінів кредитування.
  4. Інформація за чинним кредитним договором при наданні паспортних даних позичальника.

Звертатися за консультацією можна за телефонами Служби підтримки:

  • + 38-098-415-18-18
  • + 38-050-415-18-18
  • + 38-093-415-18-18
  • + 38-044-280-28-17

Оператори працюють за наступним графіком:

  • будні з 8:00 до 20:00;
  • вихідні з 9:00 до 18:00.

Якщо Вас цікавить питання по простроченої заборгованості, то необхідно набирати номер Відділу по роботі з боржниками: + 38-063-234-51-92. Фахівці готові проконсультувати Вас щодня з 8:00 до 20:00 години.

Є також альтернативні способи зв’язку. Скористатися електронною поштою можна в тому випадку, якщо необхідно отримати офіційну відповідь від фахівця Кешбері або направити скани документів:

  • Служба підтримки клієнтів: info@cashberry.com.ua.
  • Відділ стягнення простроченої заборгованості: collection@cashberry.credit.ua.

Ви також можете направити повідомлення через месенджер. Для швидкого вирішення питання рекомендується коротко описати суть проблеми.

На будь-якій сторінці сервісу кредитування КешБері можна скористатися формою онлайн-чату. Вона розташовується праворуч посередині сторінки.

Кнопка на сайте Кэшбери для связи с сотрудниками компанииПісля того, як Ви кликнете по ній з’являться іконки. Перейдіть по нижній і заповніть форму онлайн-чату.

Форма вызова онлайн-чата Кэшбери

Соціальні мережі

Мікрофінансових організація Кешбері має спільноти в Фейсбуці і Інстаграме. Якщо Ви активно користуєтеся даними соціальними мережами, то можете вступити в групу, щоб отримувати інформацію про акції, а також мати можливість спілкуватися зі Службою підтримки.

Як проїхати?

Якщо Вам необхідно направити офіційний запит по Укрпошті, то на конверті вкажіть юридичну адресу онлайн-ресурсу Кэшбери : 01021, м. Київ, вул. Кловський узвіз, 7, оф. 49/2.

Як видно з огляду, у мікрофінансової організації Кешбері багато способів отримання консультаційних послуг як для діючих клієнтів, так і для потенційних:

  • кілька телефонів операторів Гарячої лінії, які працюють щодня;
  • окремо виділений номер для роботи з простроченою заборгованістю;
  • сторінки в соціальних мережах;
  • месенджер;
  • онлайн-чат.

При необхідності направити в компанію документи або офіційний запит, то клієнти можуть скористатися електронною поштою або відправити лист на юридичну адресу по Укрпошта.

Документи на здійснення фінансової діяльності

Мікрофінансових організація Кешбері надає послуги з кредитування населення України на підставі отриманого Свідоцтва:

Свидетельство о регистрации компании Кэшбери

На офіційному ресурсі Ви можете ознайомитися з наступними документами компанії ТОВ “ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ ІНВЕСТ ФІНАНС”. НАДАННЯ КОШТІВ У ПОЗИКУ, В ТОМУ ЧИСЛІ І НА УМОВАХ ФІНАНСОВОГО КРЕДИТУ ФАКТОРИНГУ. Ліцензія Нацкомфінпослуг № 1680 від 16.05.2017 (безстрокова). Кредит на строк до 30 днів на суму до 15000 грн., реальна річна відсоткова ставка від 3,71% до 37956,39%

  1. Порядок обробки персональних даних.
  2. Положення про конфіденційність.
  3. Правила кредитування.
  4. Договір позички.

Коли відкриється розділ перейдіть у верхній частині у вкладку “Документи”. Потім виберете цікавить і клацніть по ньому, щоб завантажити у форматі PDF.

Страница для скачивания документов Кэшбери

Відгуки про кредит в Кешберрі

На одному з ресурсів загальна оцінка користувачів щодо Кешбері склала 3,3 бала з допустимих 5,0. Наприклад, Сергій загалом задоволений сервісом кредитування. Він брав 2 000 гривень на один тиждень, щоб не переплачувати багато грошей. У підсумку йому нарахували 10,5% за весь період, так як щоденна ставка становить 1,5%. Саме її Сергій вважає мінусом онлайн-сервісу, так як в інших компаніях можна оформити позику з найменшою переплатою за той же період або, виходячи їх відкликання чоловіки, краще позичити в знайомих.

Клиент доволен сервисом, но проценты у Кэшбери слишком большие

На цьому ж сайті можна ознайомитися з відгуками, написаними за замовленням компанії. Вони носять позитивну оцінку, але опис в них поверхневий. Наприклад, таким можна вважати відгук від Тани Трепачевой, яка дивним чином пише про себе в чоловічому роді.

Користувач сайту говорить, що потрібні були гроші на ремонт і він оформив заявку на Кешбері. Розгляд зайняло мало часу, а процентна ставка відносно невисока.

Користувач Олексiй не є клієнтом мікрофінансової організації, але його сусід дав номер чоловіка в якості додаткового контакту. З відгуку ми бачимо, що співробітники Служби стягнення постійно дзвонять Олексiю і вимагають виплатити боргові зобов’язання не за третю особу, а вже в якості позичальника і борг виріс з 3000 до 7000 гривен. Розмова з оператором Гарячої лінії не допомогла у вирішенні питання.

Пользователь указан контактным лицом в Кэшбери и не доволен звонками за чужие долги

У відгуку Олега також можна побачити негатив відносно Служби стягнення. Чоловік не є позичальником організації і навіть не знає, хто вказав його номер в якості контактного. Проблема в тому, що дзвонить Олегу по кілька разів в день не реальний фахівець мікрофінансової організації, а бот. Тому він не може з’ясувати інформацію про позичальника і пояснити, що юридично не несе відповідальності за боржника.

Человек был указан контактным лицом и теперь ему звонят с Кэшбери за чужие долги

Існує також форум боржників, на якому можна дізнатися інформацію про мікрофінансову організацію Кэшбери.

Користувач під ніком Sad0vn1k у своєму відгуку назвав онлайн-ресурс Кэшбери “неадекватним”. Річ у тому, що чоловік брав позику в 4000 гривен і не зміг виплатити її. Через 30 днів співробітники фінансової організації стали дзвонити йому і його оточенню, номери яких вони змогли знайти. Через 60 днів прострочення борг виріс до 7000 гривен. У чоловіка якраз до цього часу з’явилася можливість закрити кредитний договір. Він говорить, що компанія нелегально дізнається номери телефонів родичів, колег і знайомих, щоб дзвонити їм із загрозами і вимогами повернути борг за третю особу.

Пользователи недовольны сотрудниками Кэшбери, но сами долг не спешат возвращать

У відгуку від користувача під ніком Deffka можна дізнатися, що співробітники сервісу Кэшбери можуть психологічно впливати на боржника наступним способом: дзвонять малознайомим людям і називають їх ИНН, а потім говорять, що їх дані вказала боржник. Тепер ці громадяни подали заяву в поліцію на жінку, вважаючи, що вона скористалася їх персональними даними в шахрайських цілях.

У клиентки Кэшбери просрочка по платежам и на нее давят психологически

Проаналізувавши різні відгуки клієнтів мікрофінансової організації Кешбері, можна зробити висновок, що до позитивних моментів багато віднесли:

  1. Швидке оформлення.
  2. Цілодобову роботу сайту.
  3. Прозорі умови договору.

Негативні чинники пов’язані з високою ставкою по позиках порівняно з іншими подібними організаціями. А також надходить багато скарг від осіб, які не є позичальниками інтернет-платформи. Їм дзвонять із Служби стягнення з вимогами погасити борги третіх осіб або вплинути на боржника. А також в деяких випадках можна відмітити неадекватну психологічну дію на клієнтів, що потрапили у важку фінансову ситуацію.

Інтернет-платформа Кэшбери, що діє в Україні, пропонує позики населенню країни на короткі терміни. На відміну від інших мікрофінансових організацій, тут при повторному зверненні позика видається під найменший відсоток.

Обслуговування клієнтів проходить дистанційно, тому необхідно проходити реєстрацію на сайті. Процедура спрощена і не зажадає особливих навичок. Головне, внести усю інформацію достовірно і коректно.

Якщо Ви вже користувалися послугами інтернет-сервісу Кэшбери, то ми просимо поділитися своїм досвідом з іншими клієнтами і розповісти про позитивні і негативні сторони компанії. Ваша думка допоможе оцінити якість послуг і скласти загальне уявлення про фінансову установу.

Оновлено:
15.12.2021 в 12:51

Загальна оцінка компанії