Блог колектора Задати питання

Гаряча лінія Капуста у кишені

06.08.2019 в 12:46

Фінансова установа Капуста у кишені працює на території України з 2018 року. Основний вид діяльності спрямований на видачу мікропозик населенню країни на короткі терміни і в дистанційному режимі. Для оформлення кредиту новому клієнтові потрібно пройти реєстрацію на веб-ресурсі компанії.

В огляді ми докладно розповімо про те, як звернутися за допомогою або консультацією в підтримку Капуста у кишені.

Контакти

У зв’язку з тим, що клієнтам доводиться самостійно проходити реєстрацію і подавати заявку на отримання позики, мікрофінансових організація Капуста у кишені розробила відділ по консультуванню населення України. Менеджери компанії готові допомогти у вирішенні наступних питань:

  • проходження реєстрації та авторизації в системі;
  • оформлення заявки на отримання позики;
  • правила кредитування та продовження строків договору;
  • інформація по діючому кредиту: терміни погашення, сума до оплати, нараховані пені і штрафи;
  • варіанти проведення оплати;
  • реквізити компанії для погашення боргових зобов’язань через сторонні сервіси;
  • зміна персональних відомостей при зміні банківської карти, паспорта або місця проживання.

Оператори Гарячої лінії Капуста у кишені працюють без перерви та вихідних з 9:00 до 18:00. Зателефонувати можна за безкоштовним номером: +38 (044) 388-07-79.

Якщо немає можливості набрати номер телефону, то можна направити письмове звернення на електронну пошту: support@ikapusta.com.ua. В темі листа обов’язково коротко вкажіть тип запиту: скарга, питання щодо пролонгації, зміна персональних даних та інше.

Для пропозицій та скарг на сайті Капуста у кишені внизу праворуч є посилання на онлайн-форму. Натисніть на неї, щоб розкрити, і потім заповніть.

Ссылка для оформления жалоб и предложений

Соціальні мережі

У мікрофінансової організації Капуста у кишені є сторінка на Фейсбуці. Якщо Ви часто користуєтеся соцмережею, то підпишіться на дану групу. У цьому випадку Ви будете отримувати розсилку новин по проведеним акціям, а також зможете писати звернення до Служби підтримки.

Як проїхати?

Фінансова установа Капуста у кишені є тільки головний офіс, в якому розташоване керівництво компанії. Якщо необхідно направити офіційне звернення по Укрпошті, то на конверті необхідно вказати юридичну адресу компанії: вул. Івана Мазепи, 10, офіс 214, Київ, 01001.

Як видно з огляду, якщо клієнтам необхідно отримати консультацію фахівця мікрофінансової організації Капуста у кишені, то потрібно звертатися в робочі години на Гарячу лінію. На сайті немає онлайн-чату, а також немає можливості прийому звернень через месенджери. Це трохи ускладнює отримання допомоги в складних ситуаціях, тому що не завжди у клієнтів є можливість зателефонувати.

Якщо Ви вже зверталися до Служби підтримки Капуста у кишені, то ми просимо поділитися своїм досвідом і розповісти про кваліфікованості операторів і швидкості відповіді на дзвінок. Ваша думка може допомогти скласти загальне уявлення про якість послуг мікрофінансової організації іншим користувачам.

Оновлено:
07.02.2021 в 09:56
Сподобалася стаття?
Дуже поганоНезадовільноЗадовільноДобреВідмінно (Наразі оцінок немає)
Loading...