Гаряча лінія Капуста у кишені
Фінансова установа Капуста у кишені працює на території України з 2018 року. Основний вид діяльності спрямований на видачу мікропозик населенню країни на короткі терміни і в дистанційному режимі. Для оформлення кредиту новому клієнтові потрібно пройти реєстрацію на веб-ресурсі компанії.
В огляді ми докладно розповімо про те, як звернутися за допомогою або консультацією в підтримку Капуста у кишені.
Контакти
У зв’язку з тим, що клієнтам доводиться самостійно проходити реєстрацію і подавати заявку на отримання позики, мікрофінансових організація Капуста у кишені розробила відділ по консультуванню населення України. Менеджери компанії готові допомогти у вирішенні наступних питань:
- проходження реєстрації та авторизації в системі;
- оформлення заявки на отримання позики;
- правила кредитування та продовження строків договору;
- інформація по діючому кредиту: терміни погашення, сума до оплати, нараховані пені і штрафи;
- варіанти проведення оплати;
- реквізити компанії для погашення боргових зобов’язань через сторонні сервіси;
- зміна персональних відомостей при зміні банківської карти, паспорта або місця проживання.
Оператори Гарячої лінії Капуста у кишені працюють без перерви та вихідних з 9:00 до 18:00. Зателефонувати можна за безкоштовним номером: +38 (044) 388-07-79.
Якщо немає можливості набрати номер телефону, то можна направити письмове звернення на електронну пошту: support@ikapusta.com.ua. В темі листа обов’язково коротко вкажіть тип запиту: скарга, питання щодо пролонгації, зміна персональних даних та інше.
Для пропозицій та скарг на сайті Капуста у кишені внизу праворуч є посилання на онлайн-форму. Натисніть на неї, щоб розкрити, і потім заповніть.
Соціальні мережі
У мікрофінансової організації Капуста у кишені є сторінка на Фейсбуці. Якщо Ви часто користуєтеся соцмережею, то підпишіться на дану групу. У цьому випадку Ви будете отримувати розсилку новин по проведеним акціям, а також зможете писати звернення до Служби підтримки.
Як проїхати?
Фінансова установа Капуста у кишені є тільки головний офіс, в якому розташоване керівництво компанії. Якщо необхідно направити офіційне звернення по Укрпошті, то на конверті необхідно вказати юридичну адресу компанії: вул. Івана Мазепи, 10, офіс 214, Київ, 01001.
Як видно з огляду, якщо клієнтам необхідно отримати консультацію фахівця мікрофінансової організації Капуста у кишені, то потрібно звертатися в робочі години на Гарячу лінію. На сайті немає онлайн-чату, а також немає можливості прийому звернень через месенджери. Це трохи ускладнює отримання допомоги в складних ситуаціях, тому що не завжди у клієнтів є можливість зателефонувати.
Якщо Ви вже зверталися до Служби підтримки Капуста у кишені, то ми просимо поділитися своїм досвідом і розповісти про кваліфікованості операторів і швидкості відповіді на дзвінок. Ваша думка може допомогти скласти загальне уявлення про якість послуг мікрофінансової організації іншим користувачам.
Оновлено: