Відгуки про кредит в компанії Мани Бум
Український сервіс кредитування “МаниБум” існує з 2014 року. За умовами клієнти можуть оформити позику через веб-ресурс терміном від 6 до 30 днів, отримавши суму від 250 до 15 000 гривень. Компанія належить до ТОВ “ІНФІНАНС”, проектами якої стали також “Гроші”, “позички” і “МаниКлік”.
Отримати додаткову інформацію про якість послуг, що надаються допомагають відгуки клієнтів. Тому розглянемо і позитивні, і негативні коментарі, а також спробуємо розібратися в причинах негативу, щоб найбільш повноцінно оцінити сервіс “МаниБум”.
На одному з ресурсів можна спостерігати таку ситуацію: з 2015 по вересень 2017 року тривають одні негативні відгуки клієнтів “MoneyBoom”, а після цієї дати з’являються тільки позитивні коментарі без опису подробиць, що говорить про замовні статті.
З негативних моментів більшість людей вказали наступні пункти:
- високі відсотки;
- після прострочення з наступного дня починають дзвонити співробітники з погрозами життю і здоров’ю;
- відмова в пролонгації договору;
- необґрунтоване нарахування пені за прострочення;
- відмова в підвищенні лімітів кредитування.
Наприклад, користувач Олександр каже, що компанія “МаниБум” направила в банк кредитних історій неправдиву інформацію про прострочений платіж, а чоловікові нарахували пеню, хоча у нього не було боргів перед фінансовою організацією.
Олександр брав тут позику 3 рази і своєчасно виконував боргові зобов’язання, але мікрофінансових організація так і не підвищила ліміт чоловікові, хоча за договором це робиться з другої заявки. Коли Олександр звернувся в третій раз і йому не підняли суму по позику, він відмовився від кредитування.
Клієнт на ім’я Анна кілька разів брала позику в “МаниБум”. Але в останній раз у неї стався форс-мажор. Жінку звільнили з роботи, не було чим виплачувати борг. Вона вирішила порядно домовитися з “МаниБум” про реструктуризацію, так як не відмовлялася від своїх зобов’язань. Анна зателефонувала на гарячу лінію за допомогою і консультацією, а в підсумку у відповідь почула лише образи і погрози.
Позитивні відгуки на даному сервісі викликають підозри, так як написано в єдиному стилі із застосуванням однотипних мовних зворотів: пішли назустріч, швидко все оформили і інше. Це видає написання текстів однією людиною, але під різними ніками. Можливо, що масове завантаження позитивних відгуків про “МаниБум” спровокована великою кількістю негативних коментарів, через які компанія вирішила замовити відгуки для підвищення рейтингу.
На іншому ресурсі подібна ситуація. Клієнти скаржаться на ті ж самі проблеми, говорять про хамське ставлення співробітників навіть не до боржників, а просто при дзвінках на гарячу лінію. При цьому цікавий факт, що на всі негативні відгуки відповідає фахівець МаниБанк, а ось ні на один позитивний його коментаря немає. Це наводить на думку замовних статей з боку мікрофінансової організації. Тим більше що переважна частина позитивних відгуків схожа за стилістикою написання.
Одна з користувачів сайту під ніком “Я” розповідає, що їй дзвонили з “МаниБум” і уточнювали інформацію, чи знайома вона з якоюсь особою, на що жінка відповіла негативно. Після цього посипалися погрози і стали дзвонити вранці, вимагаючи знайти даного боржника і виплатити борг.
Представник мікрофінансової організації відповів на даний коментар через 10 днів. Він пояснив, що, швидше за все, її контактний номер був вказаний в анкеті позичальника.
Ще один клієнт “МаниБум” не рекомендує звертатися в дану компанію за мікропозикою. Жінка повністю погасила позику в грудні, але з березня почалися дзвінки спершу їй, а пізніше сусідам, друзям і близьким з вимогою повернути борг. Жінка неодноразово просила дзвонили довести несплату з її боку, але менеджер так і не відповів на її запитання. Тоді вона направила запит через електронну пошту, в якій доклала скани документів, що підтверджують повне погашення боргових зобов’язань. Але навіть в цьому випадку компанія не йде на діалог з клієнтом, а продовжує вимагати виплати боргів.
Позитивні відгуки мають схожу стилістику написання. Тому викликають недовіру. Наприклад, якщо розглядати два відгуку, залишених Олегом і Антоном, обидва вони написані в одній манері з вживанням однотипних оборотів: віддати все вчасно, ліміт в 15 тисяч, займав і залишився задоволений.
Про підозри в замовних відгуках кажуть і самі клієнти “МаниБум”. Наприклад, про це говорить користувач під ніком “Гість”. Він також розповідає, що відсоток по позику тут немаленький, а оформлення пройде далеко не за 20 хвилин, як обіцяно. У підсумку новий клієнт може отримати максимально не 4 000 гривен, а 1 500.
Аналізуючи відгуки клієнтів “МаниБум” на різних ресурсах, виникають великі сумніви в чесності написання позитивних коментарів. Спочатку велика частина користувачів негативно відгукується про роботу сервісу за багатьма параметрами, особливо виділяючи некомпетентність співробітників і їх хамське ставлення до клієнтів “МаниБум”.
Тому якщо Ви зверталися за послугами мікрофінансової організації “MoneyBoom”, то ми просимо поділитися своїм досвідом і детально розповісти про позитивні і негативні сторони компанії.
Оновлено: