Вхід в особистий кабінет Кредит Плюс
Фінансова установа “Credit Plus” було засновано в Києві в 2017 році. Основний вид діяльності організації пов’язаний з наданням фінансових послуг населенню країни. Відокремлених підрозділів у компанії немає, всі послуги надаються виключно через веб-ресурс. Тому для оформлення позики новому клієнтові потрібно зареєструвати на сторінці “Кредит Плюс” особистий кабінет.
В огляді ми докладно розповімо про всі етапи створення облікового запису, а також опишемо її функціонал, щоб Ви мали повне уявлення про кредитному сервісі.
Функції та можливості особистого кабінету Credit Plus
Аккаунт користувача мікрофінансової організації дає можливість в повному обсязі отримувати всі фінансові послуги та взаємодіяти з сервісом в цілодобовому режимі. Особистий кабінет на сайті “Кредит Плюс” наділений таким функціоналом:
- зберігання персональної інформації про позичальника;
- формування нових заявок на отримання позики;
- відстеження інформації за чинним кредитним договором;
- користуватися додатковими сервісами: продовження термінів кредитування і оплата боргових зобов’язань;
- направляти звернення в Адміністрації підтримки.
Реєстрація в ЛК Кредит Плюс
Для того щоб створити в “Credit Plus” особистий кабінет, необхідно на головній сторінці задати параметри в онлайн-калькуляторі:
- сума до отримання (до 6 000 гривень);
- термін виплати боргу (до 30 днів).
Перейдіть по кнопці “Отримати гроші”, щоб заповнити реєстраційну форму. У ній потрібно вказати такі відомості:
- Прізвище, ім’я та по батькові.
- Номер мобільного телефону.
- Адреса електронної пошти.
- Визначити пароль від майбутнього особистого кабінету.
- Підтвердити ознайомлення з правилами кредитування і згоду на обробку персональних даних.
На вказаний стільниковий поступить сполучення з секретним кодом. Його треба продублювати в рядку, що з’явився, щоб підтвердити контакт.
Після цього потрібно заповнити анкету позичальника. У першому розділі вказується наступна інформація:
- дата народження;
- сімейний стан;
- наявність дітей у віці до 18 років;
- освіта;
- паспортні дані;
- ІПН.
Нижче потрібно буде вказати дві додаткові контактні особи, якими можуть виступити родичі, колеги або друзі, а також адреса реєстрації і фактичного проживання. Заповнюйте усі поля без пропусків і українською мовою, щоб не отримати відмову.
Для ідентифікації особи треба завантажити свою фотографію в профіль. Зробити це можна двома способами: сфотографувавшись через веб-камеру або вибравши готовий файл з комп’ютера.
На завершальному етапі введіть реквізити своєї банківської карти. На її рахунку повинно знаходитися не менше 1 гривни, оскільки ці гроші на час перевірки заморожуються системою. Після проходження верифікації вони будуть знову доступні.
На цьому завершується реєстрація особистого кабінету на “Кредит Плюс” і заповнення аплікаційної форми для подачі заявки на отримання позики. Система автоматично в цілодобовому режимі проводить звірку внесених відомостей з доступними офіційними базами.
Дізнатися про прийняте рішення можна в облікового запису або з СМС-повідомлення. Термін розгляду заявки в середньому становить 15 хвилин.
Вхід в особистий кабінет Кредит Плюс
Авторизація в облікового запису проходить за логіном і паролем. Для цього потрібно на головній сторінці мікрофінансової організації “Кредит Плюс” у верхньому рядку клікнути на кнопку “Особистий кабінет”.
На цьому процес входу в особистий кабінет “Credit Plus” завершується. Відкриється головна сторінка аккаунта, в якій Ви можете починати працювати.
Як відновити пароль?
Якщо з яких-небудь причин Ви втратили кодове слово від облікового запису і не можете увійти в неї, то не потрібно заново проходити реєстрацію. Для цього скористайтеся сервісом відновлення даних.
У формі авторизації внизу перейдіть за посиланням “Забули пароль?”.
На наступному кроці у верхньому рядку вкажіть номер мобільного, який служить логіном від аккаунта в “Credit Plus”, а нижче виберіть спосіб отримання одноразового пароля : по СМС або на адресу електронної пошти.
Увійдіть в особистий кабінет “Credit Plus” за допомогою логіна і отриманого коду, а потім в налаштуваннях задайте свій постійний пароль.
Служба підтримки
У зв’язку з тим, що небанківська організація “Кредит Плюс” надає послуги виключно дистанційно, її клієнтам потрібна допомога і консультація фахівців. Оператори служби підтримки готові прийти на допомогу в будь-яких ситуаціях, пов’язаних з діяльністю мікрофінансової організації:
проходження реєстрації особистого кабінету;
зміна персональних відомостей;
умови фінансових продуктів;
правила продовження кредитного договору;
реквізити компанії для оплати боргових зобов’язань та інше.
Способи зв’язку
Якщо Вам потрібна допомога фахівця “Кредит Плюс”, то можна звертатися наступними способами:
Гаряча лінія:
+3800-800-330-263(безкоштовно з усіх номерів України)
Додаткові мобільні телефони:
(Тарифікуються по Вашому оператору)
час роботи:
- будні з 9:00 до 20:00;
- вихідні з 10:00 до 18:00.
Електронна пошта: info@”Credit Plus”.ua
Соціальні сторінки: Фейсбук
Юридична адреса: 03062, м.Київ, Проспект Перемоги 90-А
Як видно з огляду, реєстрація особистого кабінету на сайті “Кредит Плюс” нескладна, пройти її може кожен бажаючий. Головне – правильно і повно заповнити дані, не допускаючи помилок і пропусків. Для заповнення анкети позичальника буде потрібно заздалегідь підготувати паспорт громадянина України, ІПН, мобільний телефон і банківську карту.
Якщо Ви вже зверталися в мікрофінансову організацію “Кредит Плюс”, то ми просимо поділитися своїм досвідом і розповісти про переваги і недоліки сервісу. Ваша думка може допомогти іншим користувачам скласти реальне уявлення про кредитному сервісі.
Оновлено: