Особистий кабінет MoneyBoom (МаніБум)
Мікрофінансових організація “MoneyBoom” була створена в 2014 році ТОВ “ІНФІНАНС”. Основний вид діяльності пов’язаний з наданням мікропозик населенню України. У зв’язку з тим, що послуги надаються виключно через веб-ресурс, новим клієнтам необхідно для подачі заявки пройти реєстрацію особистого кабінету. В огляді ми докладно розповімо про те, як створити обліковий запис на сайті “МаніБум”, а також опишемо правила відновлення пароля при його втраті.
Функції та можливості особистого кабінету
Аккаунт повністю замінює клієнту “MoneyBom” відвідування офісу. Тому сервіс особистого кабінету наділений такими повноваженнями:
- Складання нової заявки на отримання позику.
- Підкріплення банківської карти для проведення платежів в рахунок погашення боргових зобов’язань і отримання позикових коштів.
- Відстеження інформації за кредитним договором: термін оплати, сума з нарахованими відсотками, штрафи і пені.
- Перевірка балансу бонусного рахунку.
- Отримання промокодом для оформлення позики на більш вигідних умовах.
Реєстрація в кабінеті “MoneyBoom”
Нові клієнти мікрофінансової організації повинні створити обліковий запис на веб-ресурсі і одночасно заповнити анкету позичальника. Розглянемо поетапно весь процес реєстрації.
На головній сторінці “МаніБум” в онлайн-калькуляторі задайте суму до отримання та термін кредитування. Якщо є промокод, то його необхідно вказати.
Після переходу по кнопці “Оформити кредит” відкривається реєстраційна анкета. У першому розділі потрібно заповнити наступні поля:
- Прізвище, ім’я та по батькові позичальника.
- Ідентифікаційний код.
- Паспортні данні.
- Контактна інформація.
Номер мобільного телефону необхідно підтвердити. На нього надійде повідомлення з кодом, який потрібно продублювати в рядку, що з’явився.
Внизу перейдіть за посиланням “Правила надання кредитів” і ознайомтеся з документом. Тільки після цього давайте згоду.
На наступному етапі заповнюються такі відомості:
- Дата народження.
- Підлога.
- Відомості про паспорт громадянина України.
- Соціальна інформація: сімейний стан, кількість дітей, освіту, чи є позичальник військовослужбовцям.
Потім заповніть інформацію за пропискою і фактичного проживання. Якщо є домашній телефон, то вкажіть його номер.
В останньому розділі “Фінансове становище” потрібно ввести такі відомості про позичальника:
- Вибрати зі списку підходящий варіант про те, звідки Ви дізналися про “MoneyBoom” і з якою метою оформляєте позику.
- Якщо є промокод, то його потрібно вказати на даному етапі.
- Інформація по роботодавцю: тип зайнятості на даному підприємстві, найменування організації, Ваш стаж роботи на цьому місці.
- Щомісячний дохід з урахуванням неофіційного заробітку.
- При наявності сторінки на Фейсбук внести посилання на неї.
- Вказати дані контактної особи, яким може служити родич, друг або колега.
Поки Ваша заявка розглядається фахівцем “МаніБум”, завантажте в особистий кабінет скани паспорта та ІПН. Ця процедура потрібна для перевірки особистості, так як позика видається дистанційно. Про результати перевірки заявки позичальника можна дізнатися в облікового запису, а також Вам буде відправлено повідомлення на мобільний телефон.
На останньому кроці прикріплюються реквізити банківської картки, на яку будуть переведені гроші.
Вхід в особистий кабінет “МаніБум”
Після створення облікового запису користувач може в будь-який зручний для себе час авторизуватися на веб-ресурсі “МаніБум”.
Для входу в аккаунт необхідно на головній сторінці фінансової організації в правому верхньому кутку клікнути на кнопку “Вхід в особистий кабінет”.
У формі заповніть логін, яким служить мобільний телефон, і пароль.
Як відновити пароль?
В якості логіна служить мобільний клієнта, тому забути його вкрай складно. А ось пароль користувачі часто втрачають або забувають комбінацію.
Для відновлення доступу в особистий кабінет “МаніБум” зайдіть в форму авторизації і внизу перейдіть за посиланням “Забули пароль?”.
Відкриється поле, де потрібно вказати мобільний телефон, внесений в анкету позичальника при реєстрації особистого кабінету на “МаніБум”.
Після натискання на кнопку “Далі” на стільниковий надійде повідомлення з одноразовим кодом. Використовуйте його в якості пароля для авторизації в системі. Після входу в особистий кабінет буде потрібно в настройках розділу “Особисті дані” створити новий секретний код.
Служба підтримки “MoneyBoom”
У зв’язку з тим, що фінансова установа надає послуги дистанційно, клієнтам часто потрібна консультація фахівця. Отримати її можна декількома способами. Менеджери компанії можуть допомогти в наступних питаннях:
- Проходження реєстрації та авторизації на веб-ресурсі “МаніБум”.
- Відновлення паролю.
- Зміна персональних відомостей при зміні паспорта, місця проживання та заміні банківської карти.
- Правила кредитування.
- Продовження договору позика.
Способи зв’язку
Якщо у Вас виникла потреба зв’язатися зі службою технічної підтримки, то можна скористатися наступними контактами:
Гаряча лінія: +380 44 490 9990
Електронна пошта: info @ “MoneyBoom” .com.ua
Соцмережі: Фейсбук, Інстаграм, Ютуб.
Юридична адреса: 01033, г. Киев, ул. Жилянська, 41
Пройти реєстрацію особистого кабінету на “МаніБум” не складе труднощів, так як анкета проста, а за часом вся процедура займе не більше 10-15 хвилин. Буде потрібно внести паспортні дані, ІПН і реквізити банківської картки. Тому варто заздалегідь підготувати їх, щоб швидко заповнити заявку. У разі виникнення питань на будь-якому етапі реєстрації або оформлення заявки на отримання позики Ви можете звернутися за допомогою в службу підтримки, де персонал фінансової організації допоможе у вирішенні питань і грамотно проконсультує щодо продуктів компанії.
Якщо Ви вже користувалися послугами “МаніБум”, то ми просимо поділитися своєю думкою з іншими користувачами, а також розповісти про плюси і мінуси сервісу. Ваш відгук дуже важливий для нас і дозволяє реально оцінити якість послуг мікрофінансової організації.
Оновлено: