Особистий кабінет Кредит Каса (CreditKasa) – вхід, реєстрація, функції
Мікрофінансових організація ТОВ “УКР КРЕДИТ ФІНАНС” відома більше під назвою Кредит Каса була заснована в 2017 році. Основний вид діяльності: видача мікропозик на короткий термін населенню України. Оформлення кредитного договору проводиться на сайті компанії. При цьому обов’язкова умова – реєстрація клієнта шляхом створення особистого кабінету. В огляді ми докладно розповімо про те, як пройти реєстрацію, а також опишемо функціонал особистого кабінету Кредит Каса.
Функції та можливості особистого кабінету
Обліковий запис на сайті Кредит Каса зберігає всі персональні дані користувача. Тому навіть після отримання відмови, клієнт може через місяць подати повторну заявку, але вже без заповнення анкети, так як більша частина інформації вже внесена.
В особистому кабінеті доступні наступні сервіси:
- довідка про наявний кредиті: заборгованість, термін закінчення і нараховані відсотки;
- проведення оплати через банківську карту клієнта;
- щоденний відсоток за позикою;
- історія платежів;
- кредитний договір з усіма реквізитами для проведення оплати через касу банку.
Функціонал особистого кабінету на Кредит Каса дозволяє отримувати інформацію за договором, проводити оплату, консультуватися з фахівцями мікрокредітной організації і продовжувати договір у випадках, якщо виникли фінансові труднощі. Крім цього, в облікового запису можна роздруковувати документи: договір і квитанцію про оплату.
Реєстрація в кабінеті Credit Kasa
Для нових клієнтів створення заявки на кредит і реєстрація в особистому кабінеті проходить одночасно. В першу чергу потрібно на головній сторінці Кредит Каса в формі справа вибрати суму до отримання і вказати термін, за який планується розрахуватися.
Після того як Ви вкажете всі параметри, внизу відобразитися інформація:
- дата погашення;
- сума до видачі;
- переплата по кредиту.
Якщо умови влаштували Вас, то клікніть по кнопці “Оформити кредит”. На наступному етапі відкриється анкета, де заповнюються персональні відомості та номер мобільного телефону.
На вказану в анкеті стільниковий надійде СМС-повідомлення з коротким кодом. Його потрібно продублювати в відкрилася нижче рядку. Це необхідно, щоб підтвердити номер.
Після цього відкриються додаткові рядки, де необхідно коректно заповнити наступну інформацію:
- Номер ІПН і паспортні дані.
- Дата народження.
- Адреса прописки.
- Електронна пошта.
- Додатковий номер телефону.
- Загальний щомісячний дохід.
У поняття щомісячного доходу входять всі надходження, в тому числі за оренду житла, відсотки за вкладами, неофіційна заробітна плата та інше.
На завершальному етапі необхідно сфотографуватися зі своїм паспортом. Документ повинен бути відкритий на першій сторінці і піднесений до особи, щоб звірити фотографію в паспорті з Вами. При цьому знімок повинен бути чітким і всі написи читані.
На цій же сторінці нижче натисніть на зелену кнопку “Додати нову карту” і в формі, що відкрилася введіть реквізити банківської картки. Вона повинна бути випущена кредитною організацією України і належати позичальнику. При цьому на її рахунку повинно бути не менше 2 грн.
На цьому процедура створення особистого кабінету завершується і вся інформація надходить в обробку Кредит Каса. Протягом 15 хвилин з Вами зв’яжеться оператор, який може зажадати додаткову інформацію:
- Адреса за пропискою і фактичного проживання.
- Сімейний стан і наявність дітей.
- Освіта.
- Назва організації, в якій Ви працюєте.
- Два мобільні номери близьких або друзів, а також номер телефону роботодавця.
Рішення про надання позики приймається протягом 15 хвилин, про що повідомить оператор при дзвінку.
Вхід в особистий кабінет Кредит Каса
Для авторизації в облікового запису необхідно на головній сторінці вгорі праворуч клікнути на кнопку “Увійти”.
Потім введіть в відкрилася рядку номер мобільного телефону, зазначеного при реєстрації особистого кабінету Кредит Каса. Відкриється додаткова рядок для введення короткого коду, що надійшов в СМС.
Як відновити пароль?
Вхід в особистий кабінет на сайті Кредит Каса проводиться за номером мобільного телефону, зазначеного клієнтом при реєстрації в системі. Пароль для облікового записі не задається, так як при кожній авторизації клієнт отримує СМС-повідомлення з одноразовим кодом.
Тому процедура відновлення даних на веб-ресурсі відсутня. У разі зміни номера стільникового необхідно звернутися на Гарячу лінію.
Служба підтримки
У мікрокредітной організації Credit Casa працює служба допомоги клієнтам, яка допомагає у вирішенні різних питань:
- реєстрація в особистому кабінеті;
- відновлення доступу при зміні номера мобільного телефону;
- консультації по кредитах, в тому числі при отриманні відмови в отриманні позики;
- вирішення питань, пов’язаних з пролонгацією договору.
Способи зв’язку
Зв’язатися зі Службою підтримки можна декількома способами:
Інформаційний центр:
Пошта: info@creditkasa.com.ua
Юридична адреса: 01133, г.. Киев, бул. Леси Украинский, д. 26, оф. 407
З огляду можна зробити наступний висновок: реєстрація на сайті Кредит Каса упращённая і одночасно проходить зі створенням заявки на отримання позики. Незважаючи на простоту, клієнтам необхідно враховувати, що всі зазначені відомості проходять перевірку. Тому якщо внести помилкові дані, то можна отримати відмову в кредитуванні. Авторизація в особистому кабінеті проходить по номеру мобільного телефону. Створювати пароль і зберігати його не потрібно, так як при кожному відвідуванні на стільниковий надходить одноразовий код доступу. Дана міра дозволяє клієнту відслідковувати несанкціоновані спроби авторизації.
Якщо Ви вже користувалися послугами Кредит Каса, то ми просимо залишити коментар і детально розповісти про переваги і недоліки співпраці. Таким чином, Ви допоможете іншим клієнтам мікрофінансової організації скласти повне уявлення про послуги, а керівництву Кредит Каса дозволите зібрати статистику і, можливо, поліпшити сервіс.
Оновлено: