Особистий кабінет KoshelOk (Кошелёк) – як увійти і зареєструватися
Небанківська організація Кошелёк надає послуги кредитування по всій території України. Отримати позику можна в цілодобовому режимі завдяки дистанційному сервісу компанії. Новий клієнт мікрофінансової організації повинен зареєструвати на сайті особистий кабінет і заповнити заявку позичальника.
В огляді ми докладно розповімо про всі етапи створення облікового запису на сайті Гаманець, а також опишемо її функціонал, щоб Ви мали повне уявлення про роботу сервісу.
Функції та можливості особистого кабінету Кошелёк
Обліковий запис клієнта є своєрідним офісом, в якому можна дистанційно отримати всі необхідні послуги від фінансової організації Кошелёк. В особистому кабінеті доступні наступні функції:
- Створення нової заявки для отримання кредиту за умови повного погашення попереднього.
- Отримання інформації по проведеним акціям, а також за чинним договором в частині: нараховані відсотки, повна сума до погашення, дата закриття договору і наявні штрафи при їх наявності.
- Проведення оплати за реквізитами банківської карти.
- Продовження термінів кредитування при фінансові ускладнення.
- Виведення на друк квитанцій про оплату і договору позики.
- Вносити зміни в особисту інформацію.
Реєстрація в кабінеті Кошелёк Ок
Створення аккаунта проводиться при первинному зверненні та спільно з процедурою заповнення анкети позичальника. При наступних зверненнях клієнту потрібно тільки авторізовиваться в особистому кабінеті, щоб працювати в самому продукті або направляти повторні заявки для отримання позики.
На головній сторінці мікрофінансової організації Кошелёк в онлайн-калькуляторі задайте два параметри:
- необхідна Вам сума до отримання;
- термін, за який Ви готові повністю повернути борг.
У формі вкажіть:
- Свої прізвище, ім’я та по батькові.
- Номер ІПН.
- Дату народження.
- Контактну інформацію: номер мобільного та адресу електронної пошти.
- Придумайте і повторіть пароль від особистого кабінету на сайті Кошелёк.
Внизу поставте знак галочки в рядку “Згода на обробку даних” і відзначте, що Ви не є роботом.
Після переходу по кнопці “Далі“ на стільниковий надійде СМС–повідомлення з коротким кодом, який потрібно повторити в вікні.
У наступному розділі вказується особиста інформація:
- дата і місце народження;
- підлога;
- змінювалася чи прізвище.
А також повні паспортні дані:
- серія і номер;
- дата видачі;
- ким виданий.
Зверніть увагу, що вся інформація вноситься тільки українською мовою.
Потім заповніть соціальну інформацію (сімейний стан, кількість утриманців і освіта) і два додаткових контактних особи, які можуть підтвердити, зазначену Вами інформацію.
Нижче потрібно завантажити фотографії паспорта, ІПН і Селфі з документом, що посвідчує особу, в руках. Ця процедура необхідна для того, щоб підтвердити Вашу особу.
У розділі “Проживання“ потрібно заповнити відомості про Ваших реєстраційних даних та фактичне місце проживання. Внизу даного блоку необхідно також вибрати тип житла: оренда, власна квартира, гуртожиток та інші варіанти.
У графі “Зайнятість” розписуються відомості:
- про тип працевлаштування;
- про джерело основного доходу;
- сума щомісячних доходів та витрат, включаючи неофіційний заробіток і платежі по кредитах.
Внизу обов’язково вкажіть мету отримання позики в мікрофінансової організації Кошелёк.
На наступному кроці потрібно ввести дані банківської картки. Вона повинна бути випущена українським банком на Ваше ім’я і на її рахунку повинно зберігатися не менше 6 гривень. На час перевірки особи заморожується сума від 0,1 до 6 грн. Але через добу вони будуть знову доступні.
На останньому етапі ще раз перевірте умови кредиту. Тут можна змінювати терміни і суми. Тому скористайтеся калькулятором, щоб остаточно прийняти рішення по позиці. Внизу буде відображатися розрахункова інформація, на яку можна орієнтуватися.
Система автоматично проводить перевірку позичальника за різними офіційними баз і прораховує його платоспроможність. Рішення приймається протягом 15 хвилин, про що можна дізнатися в особистому кабінеті Кошелёк або з СМС-оповіщення.
Вхід в особистий кабінет KoshelOk
Після створення облікового запису на веб-ресурсі фінансової установи користувач може відвідувати його в будь-який зручний для себе час. Для цього на офіційній сторінці Кошелёк в правому верхньому куті перейдіть по кнопці “Особистий кабінет”.
У формі введіть логін (номер мобільного телефону) і пароль, придуманий пі реєстрації облікового запису.
Як відновити пароль?
Якщо Ви втратили пароль від аккаунта або вважаєте, що він був скомпрометований, то скористайтеся послугою відновлення даних. Через головну сторінку мікрофінансової організації Кошелёк увійдіть в форму авторизації, де вказується логін і пароль. Внизу праворуч перейдіть за посиланням “Забули пароль?”.
У вікні, потрібно вказати номер мобільного, прив’язаного до аккаунту. На нього надійде повідомлення з коротким кодом. Використовуйте його в якості одноразового пароля, щоб увійти в особистий кабінет. Потім, через настройки облікового запису змініть його на постійний.
Служба підтримки
У зв’язку з тим, що послуги фінансової установи Кошелёк виявляються дистанційно, клієнти часто потребують уточнення інформації, консультаційні послуги та допомогу в проведенні певних операцій в особистому кабінеті.
Тому була розроблена Гаряча лінія, оператори якої допоможуть у вирішенні всіх питань, пов’язаних з діяльністю фінансової установи. Зателефонувати можна за наступними номерами:
Якщо немає можливості набрати номер телефону, то напишіть лист на електронну пошту: info@koshelok.net.
Пройти реєстрацію на сайті мікрофінансової організації Кошелёк не складе особливих труднощів, так як анкета максимально скасована і потрібно тільки основна інформація про клієнта. Єдиним важким етапом для деяких позичальників можна вважати прикріплення сканів документів і фото з паспортом в руках. Але, завжди є можливість зателефонувати до Служби підтримки, оператори якої готові допомогти у вирішенні будь-яких проблем.
Якщо Ви вже стали клієнтів фінансової установи Кошелёк, то ми просимо поділитися своїм досвідом з іншими користувачами. Розкажіть докладно про переваги і недоліки сервісу, щоб ми могли скласти реальне уявлення про якість послуг, що надаються.
Оновлено: