Особистий кабінет Cashberry (Кэшбери) – вхід, основні функції
Інтернет-платформа Cashberry займається наданням мікропозик на короткі терміни населенню України. Для подачі заявки необхідно пройти реєстрацію особистого кабінету і заповнити анкету з персональними відомостями. Розгляд запиту проходить протягом 15 хвилин і в разі схвалення гроші надходять на карту заявника. В огляді Ви докладно ознайомитеся з усіма етапами реєстрації особистого кабінету, а також дізнаєтеся про його можливості.
Функції та можливості особистого кабінету Кешбері
Мікрофінансових організація Cashberry видає позики дистанційно, тобто за допомогою веб-ресурсу. Для зручності взаємодії клієнтам пропонується зареєструвати особистий кабінет, функціонал якого дозволяє здійснювати наступні можливості:
- Зберігання персональної анкети позичальника, яка використовується в подальшому при формуванні нових запитів на отримання позики.
- Внесення змін до особисті дані. Наприклад, при зміні паспорта або заміні банківської карти.
- Отримання інформації за чинним договором: термін погашення, поточний нарахування відсотків, повний розрахунок позики. Якщо є прострочені платежі, то відобразяться штрафи і пені.
- Проведення оплати в рахунок погашення боргових зобов’язань.
Реєстрація в кабінеті Cashberry
Для подачі заявки на отримання позики в мікрофінансової організації Кешбері потрібно зареєструвати особистий кабінет і одночасно заповнити анкету. Процедура проводиться один раз і надалі позичальникові потрібно буде тільки вибрати суму до отримання і період користування грошима.
Для оформлення буде потрібно підготувати:
- паспорт громадянина України;
- ІПН;
- мобільний телефон;
- банківську карту.
Увійдіть на онлайн-платформу кредитної організації і в розпочатому калькуляторі за допомогою бігунків вкажіть необхідну суму (до 5 000 грн.) І виберіть термін: 7, 14, 21 або 30 днів.
Справа буде представлений розрахунок кредиту з урахуванням щоденного відсотка і дата погашення.
Система переведе Вас в реєстраційну форму, де необхідно заповнити наступні поля:
- Номер мобільного телефону, на який буде відправлений код підтвердження.
- Адреса електронної пошти. Надалі буде служити в якості додаткового контакту для відновлення вхідних даних в особистий кабінет.
- Придумати і продублювати пароль. Зверніть увагу на вимоги до секретного коду: не менше 6 символів, що містять цифри і букви латинського алфавіту різного регістра.
- Перейдіть по посиланнях для ознайомлення з важливою інформацією за правилами кредитування і зберігання Ваших персональних відомостей. Після прочитання встановіть галочки у всіх рядках.
На стільниковий телефон прийде Смс-повідомлення. У нім міститься короткий код авторизації особистого кабінету. Продублюйте його в рядку, що з’явився, щоб підтвердити контактну інформацію.
На наступному етапі система пропонує пройти реєстрацію особистого кабінету на Кэшбери за допомогою соціальної мережі Фейсбук або Istantor. Якщо скористатися цією пропозицією, то шанси на отримання схвальної відповіді зростуть.
Ви можете проігнорувати цей варіант і перейти до ручного введення інформації. Опустіться трохи нижче на сторінці і приступите до заповнення анкети. Персональні відомості в ній вносяться українською мовою.
- Виберіть підлогу.
- Вкажіть прізвище, ім’я та по батькові.
- Дату народження.
- Отримана освіта.
Нижче представлений розділ “Соціальна інформація”. У нім треба вказати кількість дітей, тобто утриманців до 18 років, а також свій соціальний статус.
Потім заповнюємо паспортні дані. У першому рядку виберіть тип документу : старого зразка або ID- карта і вкажіть необхідні дані по ньому. А внизу напишіть номер ИНН.
Після цього приступайте до розділу “Адреса фактичного проживання”. Внесіть необхідні відомості і виберіть тип проживання.
Нижче розташований аналогічний блок, але в ньому вноситься інформація за пропискою.
У розділі “Працевлаштування” потрібно заповнити наступні поля:
- Тип Вашої зайнятості.
- Сфера діяльності організації.
- Займана посада.
- Найменування компанії, допускається коротке.
- Дата працевлаштування.
Трохи нижче необхідно вказати щомісячний доход, включаючи неофіційну частину і витрати, у тому числі і по кредитах.
Внизу анкети необхідно вказати інформацію по заповнивши контактну форму. Виберіть тип відносин, тобто ким він Вам доводиться, і заповніть поля:
- прізвище, ім’я та по батькові;
- номер мобільного телефону.
Перевірте ще раз внесену в анкету інформацію. У ній не повинно бути помилок, друкарських помилок і порожніх полів. Після цього переходите по кнопці “Додати банківську карту”, розташовану внизу.
У вікні, що відкрилося, введіть її номер і перейдіть до верифікації, тобто перевірці персональних відомостей з базою банку. На деякий час система Кэшбери заморозить на Вашому рахунку до 1 гривни. Після процедури ідентифікації гроші будуть доступні для використання.
На цьому завершується реєстрація особистого кабінету і заповнення анкети позичальника. Протягом 10-15 хвилин система прийме рішення про видачу позики. Інформацію можна буде дізнатися з СМС-повідомлення або безпосередньо в акаунті, який вже доступний Вам для використання.
Вхід в особистий кабінет Cashberry
Авторизація проходить безпосередньо на головній сторінці Кешбері, де у верхньому меню справа потрібно клікнути на кнопку “Увійти”.
Розкриється вікно входу в особистий кабінет. Виберіть варіант написання логіна : номер мобільного телефону або адреса електронної пошти, і вкажіть пароль в нижньому рядку.
Як відновити пароль?
Якщо Ви забули або втратили кодове слово від особистого кабінету Cashberry, то скористайтеся послугою його відновлення. Для цього у вікні авторизації внизу перейдіть за посиланням “Забули пароль?”.
На наступному етапі виберіть варіант написання логіна : адреса електронної пошти або номер стільникового, прив’язаних до аккаунта, і вкажіть його в нижньому рядку.
Новий код підтвердження буде відправлений на обраний Вами контакт. Увійдіть з його допомогою в особистий кабінет і встановіть новий пароль.
Служба підтримки
Під час роботи з особистим кабінетом у клієнтів можуть виникати питання різного характеру. Отримати консультацію можна у менеджерів мікрофінансової організації Кешбері. Вони працюють за таким графіком:
- будні з 8:00 до 20:00;
- вихідні з 9:00 до 18:00.
Оператори Служби підтримки готові допомогти у вирішенні наступних питань:
- Реєстрація особистого кабінету і авторизація на сайті.
- Правила кредитування і вимоги до клієнтів.
- Умови продовження термінів кредитування.
- Проведення оплати, в тому числі і за реквізитами компанії.
- Інформація за договором за умови, що клієнт назве персональні відомості та паспортні дані.
Способи зв’язку
Звернутися по допомогу в Cashberry можна наступними способами:
Служба підтримки клієнтів: info@cashberry.com.ua | Гаряча лінія:+38-098-415-18-18 |
Відділ стягнення простроченої заборгованості : collection@cashberry.credit.ua. | |
Соцсети: Фейсбук та Инстаграм. | Відділ по роботі з боржниками: |
Юридична адреса: 01021, м. Київ, вул. Кловський узвіз, 7, оф. 49/2. |
Особистий кабінет дозволяє позичальникам в повній мірі користуватися послугами мікрофінансової організації Кешбері і взаємодіяти з нею. Реєстрація займає не більше 15 хвилин. Під час неї потрібно заповнити анкету, яка в подальшому дозволить швидко подавати запити на отримання позики.
Якщо Ви вже користувалися послугами Cashberry, то ми просимо поділитися своїм досвідом і детально розповісти про плюси і мінуси особистого кабінету і сервісу в цілому. Ваша думка допоможе оцінити якість послуг, що надаються.
Оновлено: