Блог колектора Задати питання

Гаряча лінія Позика

29.07.2019 в 14:50

Мікрофінансових організація Позика здійснює діяльність в сфері кредитування населення України з 2014 року. Отримати позику можна після проходження реєстрації на сайті компанії і заповнивши анкету позичальника. Нерідко у клієнтів фінустанови виникають різного роду питання. Тому була розроблена служба підтримки, де працюють фахівці, готові проконсультувати громадян і допомогти у вирішенні різних питань, що відносяться до діяльності компанії.

В огляді ми докладно розповімо про те, як можна звернутися на гарячу лінію, а також опишемо всі способи зв’язку з фахівцями позика.

Контакти

У фінансовій установі Позика розроблений сервіс підтримки клієнтів, де менеджери компанії готові допомогти і проконсультувати Вас по будь-яких питань, пов’язаних з діяльністю компанії:

  • правила реєстрації особистого кабінету;
  • відновлення пароля від облікового запису;
  • умови кредитного договору;
  • вимоги до позичальників;
  • проводяться акції та правила участі в них;
  • оплата боргових зобов’язань і реквізити компанії;
  • продовження кредитного договору та інше.

Для більш оперативної допомоги клієнтам в мікрофінансової організації Позика працюють відразу кілька телефонів гарячої лінії:

Оператори готові відповісти на Ваші питання з 9:00 до 20:00 незалежно від вихідних і святкових днів.

Якщо у Вас виникло питання щодо пролонгації договору позики або утворилася прострочення платежу, дзвонити потрібно у відділ по роботі з боржниками:

+38 (099) 235-18-93

У разі, коли немає можливості зателефонувати на гарячу лінію позика, можна направити письмове звернення на електронну адресу support@pozika.com.ua. Щоб Ваше повідомлення загубилось або не було видалено як спам, рекомендується в темі коротко описати суть, наприклад, скарга, питання щодо пролонгації та інше.

На сайті Позика в будь-якому розділі є кнопка зв’язку. Вона розташовується праворуч внизу.

Кнопка для связи на сайте Позика

Після натискання на екрані з’явиться форма заповнення зворотного зв’язку. У ній можна вказати:

  • час дзвінка в найближчі три дні;
  • номер свого телефону, за яким подзвонить оператор.

Указываем номер для обратной связи

Соціальні мережі

Фінансова установа позика не має груп в соцмережах. Але, можливо, найближчим часом сервіс запропонує своїм клієнтам вступити в співтовариства на популярних сайтах, розмістить там новини компанії і підключить службу підтримки.

Як проїхати?

Позика пропонує послуги кредитування населення виключно на веб-ресурсі. Тому клієнтських офісів у неї немає. Але існує юридична адреса, за якою зареєстровано компанію: 88018, м.Ужгород, вул. Швабська, будинок 17.

У фінансовій установі Позика діє служба, яка консультує клієнтів в різних ситуаціях і питаннях, пов’язаних з діяльністю компанії. Дзвонити можна незалежно від святкових і вихідних днів, що досить зручно для громадян. Крім цього можна залишити свій номер телефону, щоб фахівець позика сам передзвонив клієнту в призначений час і день.

Якщо Ви вже користувалися послугами мікрофінансової організації Позика, ми просимо Вас поділитися своїм досвідом з іншими користувачами, щоб вони могли скласти реальне уявлення про послуги компанії.

Оновлено:
14.03.2021 в 14:10
Сподобалася стаття?
Дуже поганоНезадовільноЗадовільноДобреВідмінно (1 оценок, среднее: 5.00 из 5)
Loading...