Блог колектора Задати питання

Гаряча лінія FKS

28.09.2019 в 09:04

Мікрофінансових організація “Фінансово-кредитний супермаркет” надає послуги з видачі позик як на короткий, так і на тривалий термін. Оформити позику може кожний дієздатний громадянин України віком від 23 до 65 років. Для цього необхідно пройти реєстрацію на онлайн-ресурсі. Надалі особистий кабінет дозволяє отримувати інформацію по своєму кредитному рахунку і проводити фінансові операції по ньому.

На різних етапах взаємодії з організацією FKS у клієнтів виникають питання, тому компанія розробила Службу підтримки. Про неї ми детально розповімо в огляді, а також дамо всі альтернативні контакти з нею, щоб Ви могли оперативно вирішити питання.

Контакти

Фахівці мікрофінансової організації FKS готові допомогти як чинним, так і потенційним клієнтам у вирішенні наступних питань:

  1. Умови кредитування без застави і з заставою.
  2. Вимоги, що пред’являються до позичальників.
  3. Правила реєстрації та надання документів.
  4. Відновлення пароля від особистого кабінету.
  5. Інформація по активному договору при наданні паспортних даних позичальника.
  6. Підключення послуги пролонгації.
  7. мпанії ФКС є два телефони гарячої лінії:

З’єднання з фахівцем проводиться безкоштовно зі стаціонарних і мобільних апаратів, зареєстрованих і знаходяться на території України.

Якщо з яких-небудь причин Ви не можете набрати номер оператора Колл-центру, то на сайті фінансової установи ФКС можна заповнити форму зворотного зв’язку. В цьому випадку Вам передзвонити співробітник онлайн-сервісу найближчим часом.

У цій формі необхідно вказати:

  1. Свої прізвище, ім’я та по батькові.
  2. Номер телефону.
  3. Вибрати область проживання із запропонованого списку.
  4. Написати текст звернення.

Форма обратной связи на сайте ФКС

На сайті компанії в правому нижньому кутку розташовано вікно онлайн-чату. Активуйте його, кликнувши по зеленій вкладці з написом “Відправити нам повідомлення”. Потім опишіть суть проблеми або поставте питання, що цікавить. Зазвичай співробітники компанії ФКС відповідають впродовж декількох хвилин.

Кнопка для связи со службой поддержки на сайте ФКС

Окрім цього, на сайті ФКС можна перейти в Телеграм і відправити повідомлення операторів через мессенджер. Кнопка розташована справа під верхнім рядком меню головної сторінки.

Отправка сообщения ФКС с помощью бота

Соціальні мережі

Для тих хто активно користується соцмережами мікрофінансових організація ФКС надає можливість вступити до спільноти на Фейсбуці. Це дозволить отримувати актуальну розсилку новин, дізнаватися по проведеним акціям, а також відправляти повідомлення співробітникам компанії.

Ви також можете долучитись до певної групи ФКС в соціальній мережі Інстаграм.

Як проїхати?

У організації ТОВ “Фінансово-кредитний супермаркет” є два наземних офісу:

Як видно з огляду, отримати консультацію фахівців онлайн-сервісу ФКС можна різними способами:

  • за телефоном гарячої лінії;
  • замовивши зворотний дзвінок;
  • через онлайн-чат;
  • в соціальних мережах;
  • по Укрпошті.

Єдино компанія ФКС не надає інформацію по електронній пошті, на яку можна направити офіційний запит.

Якщо Ви вже зверталися за консультацією в мікрофінансову організацію ФКС, то ми просимо поділитися своїм досвідом і розповісти про компетентність співробітників інтернет-платформи. Ваша думка дозволить скласти реальне уявлення про якість послуг, що надаються.

Оновлено:
22.02.2021 в 22:53
Сподобалася стаття?
Очень плохоНеудовлетворительноУдовлетворительноХорошоОтлично (Пока оценок нет)
Loading...