Гаряча лінія Creditup
Фінансова організація КредітАп надає послуги з видачі позик населенню України виключно в дистанційному режимі. Отримати позику можна в будь-який час доби, за умови реєстрації особистого кабінету і заповнення заявки позичальника. Нерідко у людей виникають питання щодо правил кредитування, а також етапів створення аккаунта. Тому був розроблений сервіс підтримки клієнтів КредітАп.
В огляді ми докладно опишемо всі варіанти звернення до Колл-центр, а також розповімо про режими його роботи.
Контакти
Менеджери компанії КредітАп готові допомогти як чинним, так і потенційним клієнтам фінустанови. Оператори надають консультаційні послуги за наступними напрямками:
- проходження реєстрації та авторизації на веб-ресурсі;
- відновлення пароля від особистого кабінету;
- правила кредитування та пролонгації кредитного договору;
- нараховані відсотки і штрафи;
- проведення оплати;
- зміна персональних відомостей в анкеті позичальника.
В основному клієнти КредітАп воліють звертатися по Гарячої лінії, яка працює в цілодобовому режимі. Зателефонувати можна за наступними номерами:
Якщо немає можливості набрати номер Колл-центру, то можна з будь-якої сторінки сайту або особистого кабінету направити повідомлення через онлайн-чат або замовити зворотний дзвінок. Кнопки розташовуються праворуч.
Ви також можете надіслати письмове звернення через електронну адресу: office@creditup.com.ua.
Соціальні мережі
Фінансова організація КредітАп має свої сторінки в соціальних мережах: Фейсбук, Твіттер, Ютуб. Ставши їх учасником, клієнт отримує актуальну інформацію по проведеним акціям, а також може направляти звернення до Служби підтримки або спілкуватися з іншими користувачами.
Як проїхати
Мікрофінансових організація КредітАп здійснює діяльність тільки через веб-ресурс. Тому у компанії немає наземних офісів, крім головного, де розташоване керівництво установи. Якщо необхідно направити офіційний лист або запит по Укрпошті, то на конверті необхідно вказати наступну інформацію: м.Київ, вул.Героїв Севастополя, 48.
Як видно з огляду, КредітАп пропонує громадянам багатосторонній сервіс отримання допомоги і консультації з фінансових продуктів. До Служби підтримки можуть звертатися не тільки діючі клієнти компанії, а й потенційні. Гаряча лінія працює без перерв і вихідних цілодобово, а оператори готові проконсультувати по всім напрямкам діяльності КредітАп.
Якщо Ви вже зверталися в Колл-центр мікрофінансової організації, то ми просимо поділитися своїм досвідом і розповісти про кваліфікованості працівників компанії. Ваша думка дозволить іншим користувачам скласти реальне уявлення про якість послуг фінустанови.
Оновлено: