Блог колектора Задати питання

Особистий кабінет Мілоан – вхід, реєстрація, функції

29.07.2019 в 12:47

На ринку мікрокредитування України діють кілька організацій, серед яких є молода компанія Miloan, утворена в 2016 році. Основний вид діяльності пов’язаний з видачею мікропозик населенню на короткий термін. Для оформлення заявки необхідно пройти ідентифікацію в системі і представити паспорт і ІПН. Зробити це можна тільки зареєструвавшись в особистому кабінеті на сайті Miloan. В огляді ми докладно розповімо, як сформувати обліковий запис, і опишемо її функціонал, щоб його можна було швидко подати заявку на кредит і отримати позитивну відповідь.

Функції та можливості особистого кабінету

Сервіс облікового запису дозволяє клієнтам Miloan проводити наступні дії:

  • оформляти нові запити на отримання кредиту;
  • відслідковувати історію чинного позику (сума, строки погашення, відсотки та інше);
  • проводити оплату через банківську карту;
  • направляти звернення в службу підтримки.

Реєстрація в кабінеті Miloan

Створення особистого кабінету проходить одночасно з подачею заявки на отримання позики в мікрофінансової організації Miloan. Спершу на головній сторінці буде потрібно в онлайн-калькуляторі вибрати суму до отримання та термін кредитування.

 

Форма для выбора параметров кредита Miloan

Справа буде відображатися інформація за відсотками і сумі переплати, а також крайній термін погашення позику. Якщо Вас влаштували умови, то перейдіть до заповнення анкети позичальника, натиснувши на кнопку “Взяти кредит”.

На сторінці, потрібно заповнити українською мовою поля форми:

  1. Прізвище, ім’я та по батькові.
  2. Номер ідентифікаційної карти.
  3. Контактні дані: номер мобільного та адресу електронної пошти.
  4. Внизу потрібно задати пароль від особистого кабінету.

Якщо Ви вирішили змінити умови кредитування, то на даному етапі це можливо зробити. Для цього в правій частині сторінки перейдіть по кнопці “Змінити” і заново виберіть суму кредиту і термін.

Необходимые личные данные для подачи заявки в Miloan

Після переходу по кнопці “Зареєструватися” на вказаний номер мобільного телефону надійде СМС з коротким кодом. Внесіть його в відкрилася рядок, щоб підтвердити дії.

Для подтверждения регистрации необходимо ввести код из смс

На цьому закінчується створення особистого кабінету на веб-ресурсі Miloan. Система зажадає повторити пароль для авторизації. Після входу на головній сторінці відкриється анкета позичальника, в якій потрібно доповнити поля:

  1. Особиста інформація, де вказуються паспортні дані, дата народження і сімейний стан.
  2. Адреса фактичного проживання і за пропискою.
  3. Майнові права на автомобіль та житло.
  4. Відомості про роботодавця (в тому числі і неофіційне працевлаштування): найменування організації, посада, ім’я керівника і його телефон.
  5. Контактна особа, з яким може зв’язатися менеджер Miloan, щоб уточнити відомості з анкети.

Після переходу по кнопці “Далі” заяву надходить в обробку. Зачекайте кілька секунд, поки не відбудеться автоматичне перемикання на сторінку, де потрібно ввести реквізити банківської картки, на яку при позитивному рішенні надійдуть гроші.

Кнопка для добавления карты любого украинского банка

Зверніть увагу, що на рахунку картки має бути не менше 1 грн. Тому рекомендується попередньо перевіряти баланс, щоб не отримати відмову в кредитуванні.

Заповніть реквізити карти: номер і дату з лицьового боку і короткий код зі зворотним. Після цього на Вашому рахунку буде на час заблокована 1 грн.

Перевірити статус заявки можна в особистому кабінеті. Зверніть увагу, що іноді компанія змінює умови кредитування. Тому рекомендується перевіряти суму до отримання, термін і нараховані відсотки. На цьому етапі ще можна відмовитися від отримання позику.

Проверка параметров перед заключением договора

Як тільки Ви натиснете на кнопку “Укласти договір”, на рахунок карти надійдуть гроші.

Вхід в особистий кабінет Miloan

Після створення облікового запису незалежно від прийнятого компанією Miloan рішення клієнт може в будь-який час авторизуватися на сайті. Це дозволяє контролювати поточний кредит або направляти заявки на отримання нового.

Для відвідування особистого кабінету на головній сторінці мікрофінансової організації справа вгорі натисніть на кнопку “Увійти”.

 

Расчет размера выплат за кредит

У формі потрібно заповнити два поля:

  • логін, тобто номер мобільного телефону;
  • пароль, придуманий при реєстрації.

Вход в систему Miloan

Як відновити пароль?

Іноді клієнти забувають кодове слово від особистого кабінету, зареєстрованого на сайті Miloan. У даній ситуації не потрібно створювати новий обліковий запис. Відкрийте форму входу в аккаунт і внизу перейдіть за посиланням “Відновити пароль”.

В системе есть возможность восстановления пароля

Відкриється форма, в якій потрібно вказати дату свого народження і мобільний телефон, який використовується в якості логіна від особистого кабінету.

Для восстановления пароля необходимо ввести телефон и дату рождения

Після переходу по кнопці “Змінити пароль” на стільниковий надійде СМС з тимчасовим кодом. Його потрібно буде повторити для авторизації, а потім змінити пароль через налаштування облікового запису.

Якщо повідомлення довго не надходить, то зателефонуйте на гарячу лінію: +38 044-337-36-67.

Служба підтримки

Мікрофінансових організація Miloan пропонує своїм клієнтам кілька сервісів, що дозволяють вирішити проблеми наступного характеру:

  • реєстрація і авторизація в особистому кабінеті;
  • відновлення паролю;
  • консультація по кредитним продуктам;
  • розгляд скарг і претензій.

Способи зв’язку

Якщо у Вас виникли додаткові запитання до фахівців Miloan, то звернутися за допомогою за допомогою таких дій:

Гаряча лінія: +38 044-337-36-67 (з 8:00 до 20:00 в будні)

Електронна пошта: info@miloan.ua

Форма зворотного зв’язку

Група на Фейсбук

Як видно з огляду, створення особистого кабінету на веб-ресурсі Miloan займе мінімум часу. Для складання анкети потрібно заздалегідь підготувати паспорт, ІПН і банківську карту. Розгляд заявок зазвичай проходить протягом 20 хвилин, після схвалення гроші відразу надходять на рахунок.

Єдиним мінусом в запропонованих сервісах Miloan можна вважати слабо розроблену клієнтську підтримку. При виникненні труднощів з оплатою, реєстрацією облікового запису, отриманням кредиту та інше клієнти можуть отримати допомогу тільки в будні і в зазначені години. При цьому неважливо, яким способом вони будуть направляти звернення.

Якщо Ви вже користувалися послугами мікрофінансової організації Miloan, то ми просимо поділитися своєю думкою і розповісти про позитивні і негативні сторони сервісу. Ваш коментар може допомогти іншим клієнтам компанії зробити правильний вибір або вирішити термінове питання.

Оновлено:
08.04.2021 в 20:53
Сподобалася стаття?
Очень плохоНеудовлетворительноУдовлетворительноХорошоОтлично (Пока оценок нет)
Loading...