Гаряча лінія Позички
Мікрофінансових організація “позички”, що діє на території України з 2014 року, надає послуги через веб-ресурс. Для оформлення позику новому клієнтові потрібно пройти реєстрацію шляхом створення особистого кабінету і заповнення анкети.
У зв’язку з тим, що клієнтові доводиться самостійно розбиратися в тонкощах оформлення позики, було прийнято рішення про створення служби підтримки. В огляді ми докладно розповімо про всі варіанти звернення до фахівців “позички”.
Контакти
Менеджери фінансової установи “позички” готові проконсультувати громадян з наступних питань:
- проходження реєстрації та авторизації на веб-ресурсі;
- складання анкети;
- правила надання кредиту;
- продовження договору позики;
- варіанти оплати внесків за позику;
- зміна персональних відомостей при їх зміні.
Найбільш поширеним способом звернення є гаряча лінія, що працює в мікрофінансової організації в цілодобовому режимі. Зателефонувати можна за номером + 380-44-490-62-42. Якщо Вас цікавлять питання пролонгації, то буде потрібно назвати оператору номер кредитного договору та персональні відомості позичальника.
Якщо немає можливості звернутися по телефону, то можна направити письмове звернення через електронну пошту: info@infinance.com.ua. В темі листа коротко вкажіть сенс проблеми. Наприклад, скарга, не пройшла оплата, продовжити договір та інше.
Ви можете також залишити запит через спеціальну форму, розташовану на сайті компанії, щоб фахівець Вам подзвонив. На сторінці, потрібно клікнути на кнопку “Замовити дзвінок”.
У формі впишіть свій номер телефону та ім’я, нижче у списку, виберіть тему питання. Після відправки менеджер зателефонує Вам протягом 30 секунд.
Соціальні мережі
Якщо Ви часто користуєтеся соцмережами, то отримувати актуальну інформацію або направляти звернення фахівцям “позички” можна через сторінку в Фейсбуці. Для цього потрібно попередньо зареєструватися на ній, щоб мати доступ до новинної розсилці.
До липня 2018 року “позички” існувала в ВК, але зараз оновлень на сторінці немає. Тому реєструватися на ній марно.
Як проїхати?
У мікрофінансової організації “позички” немає офісів обслуговування клієнтів, так як послуги надаються виключно через веб-ресурс. Але якщо є необхідність направити письмове звернення на юридичну адресу компанії, то потрібно на конверті вказувати наступного одержувача: ТОВ “ІНФІНАНС”, Україна, 01033, Київ, вул. Жилянська, 41.
Як видно з огляду, фінансова установа “позички” надає клієнтам можливість отримувати консультації фахівців в цілодобовому режимі за телефоном гарячої лінії. Якщо з яких-небудь причин немає можливості зателефонувати в службу підтримки, то можна написати лист по електронній пошті. Для людей, що часто користуються Фейсбуком, буде зручно зареєструватися в групі “позички”. Це дасть можливість отримувати актуальну інформацію щодо змін в кредитуванні і проведеним акціям.
Якщо Ви вже користувалися послугами фінансової установи “позички”, то ми просимо поділитися своїм досвідом з іншими користувачами і розповісти про плюси і мінуси сервісу обслуговування клієнтів.
Оновлено: