Гаряча лінія Лоани
Нерідко у клієнтів мікрофінансових організацій виникають різні питання, що вимагають швидкого вирішення або консультації фахівця. Мікрокредітной організація Лоан, діюча в Україні, вважається однією з перспективних, так як пропонує більш вигідні умови кредитування і лояльно ставиться до своїх клієнтів.
Розглянемо докладно всі способи звернення до служби підтримки Лоан, а також дізнаємося, з яких питань можна направляти запити фахівцям.
Контакти
Оператори мікрофінансової організації Лоан можуть допомогти у вирішенні багатьох питань щодо діяльності фінустанови:
- реєстрація і авторизація на сайті;
- проходження ідентифікації користувача в системі;
- проведення оплати в рахунок погашення боргових зобов’язань;
- відновлення логіна і пароля від особистого кабінету;
- консультація за умовами кредитування та продовження договору.
Існує кілька способів, пов’язані із запитами в службу підтримки Лоан. Всі вони мають свої особливості. Тому розглянемо більш детально кожен з них. Відразу скажемо, що в Мікрофінансовому установі немає Гарячої лінії і зателефонувати менеджерам не вийде.
На офіційному сайті можна написати повідомлення фахівцям через онлайн-форму. Режим роботи операторів: в будні з 9:00 до 19:00, в суботу з 9:00 до 17:00, у неділю – вихідний.
У верхньому меню перейдіть в розділ “Онлайн-допомога”.
У верхньому рядку вкажіть адресу електронної пошти, на яку буде спрямована відповідь від фахівця Лоани. У нижньому полі детально опишіть проблему або поставте питання, що цікавить.
Крім цього можна скористатися ботом. Його сервіс розташовується на будь-якій сторінці Лоан справа. Клацніть по розділу “Чат“, щоб розкрити інформаційне вікно.
У вікні, що відкрилося, можна скористатися готовими відповідями на часто виникаючі питання. Для цього досить вибрати відповідний розділ. Якщо немає потрібного варіанту, то внизу напишіть коротке повідомлення, і бот підбере відповідь на Ваше питання. Тут також можна прикріпити файли, зробити знімок або додати смайлики до повідомлення.
Поза режиму роботи фахівців онлайн-допомоги можна надсилати електронні листи на адресу support@loansinfo.com.ua. У темі обов’язково коротко вказуйте суть звернення, щоб співробітники компанії Лоан могли оперативно вирішити питання.
Якщо у Вас претензія до наданими послугами в Loany або скарга, то можна направити лист через Укрпошту на юридичну адресу організації: 04116, г.Киев, проспект Победы, д. 26, офис 129.
Соціальні мережі
Багатьом клієнтам зручніше спілкуватися через соцмережі. Тому у Лоан створена сторінка на сайті Фейсбук. Додайте її в свій список, щоб отримувати актуальну інформацію по акціях або послуг мікрофінансової організації. Тут також можна спілкуватися з іншими користувачами і ділитися думкою.
Як проїхати
Наземних офісів у компанії Лоан немає, так як всі послуги надаються віддалено через веб-ресурс. Існує тільки юридична адреса, зареєстрований в місті Києві, вул. Сурикова, будинок 3, корпус 8Б.
Як видно з огляду, у Лоан немає гарячої лінії, що трохи ускладнює отримання оперативної допомоги, так як в основному доводиться звертатися в робочі години через онлайн-сервіс або користуватися послугами бота, який не завжди здатний допомогти.
Якщо Ви вже користувалися службою підтримки Лоан, ми просимо розповісти іншим користувачам про нюанси поводження і можливі варіанти швидкої допомоги у вирішенні складних питань. Ваш відгук може допомогти клієнтам Лоан знайти варіант відповіді на своє питання, а також скласти повне уявлення про сервіс компанії. Крім цього на основі коментарів керівництво мікрофінансової організації може поліпшити сервіс.
Оновлено: