Особистий кабінет Бест Кредит – як увійти і зареєструватися
Мікрофінансових організація “Бест Кредит” надає послуги кредитування жителям України з 2015 року на підставі виданого свідоцтва. Наземних офісів у компанії немає, тому новим клієнтам потрібно пройти реєстрацію особистого кабінету, куди потрібно буде внести персональні відомості та дані з документів. В огляді ми докладно розглянемо всі етапи створення облікового запису на сайті “Бест Кредит” і звернемо Вашу увагу на нюанси, що впливають на прийняття позитивного рішення по позиці.
Функції та можливості особистого кабінету “Best Credit”
Все взаємодія між клієнтом і фінансовою організацією проходить через обліковий запис, що служить міні-офісом. При реєстрації громадянин заповнює анкету з персональними відомостями та інформацією по своїм контактам і документам. Дані надійно захищені від посягань третіх осіб і дозволяють при наступних зверненнях в “Бест Кредит” швидко оформляти заявки, так як повторно заповнювати персональні відомості не буде необхідності.
Особистий кабінет наділений такими повноваженнями:
- Отримання відомостей про чинному кредиті: термін погашення, сума з нарахованими відсотками, штрафи і пені за їх наявності.
- Прикріплені реквізити банківської карти дозволяють отримувати на неї позику при схваленні і погашати з її рахунку боргові зобов’язання.
- Напрямок нових заявок на отримання позичок.
- рахунок погашення позики.
- Напрямок звернень в службу підтримки для оперативного вирішення питань.
Реєстрація в кабінеті “Бест Кредит”
Створення облікового запису проходить одночасно з заповненням анкети з персональними відомостями, яка в подальшому дозволяє швидко оформляти позику. Розберемо всі етапи реєстрації особистого кабінету.
На головній сторінці “Бест Кредит” в правому верхньому кутку перейдіть по кнопці “Мій кабінет”.
Відкриється форма авторизації, де внизу потрібно пройти по посиланню “Реєстрація”.
На наступному етапі потрібно обов’язково вказати адресу електронної пошти, яка згодом буде служити логіном від особистого кабінету на “Бест Кредит”. Номер мобільного в даній анкеті не є обов’язковим полем, але його можна вказати, так як в заявці на отримання позики він буде потрібно. Нижче придумайте пароль від аккаунта, що містить латинські букви і цифри.
Внизу ознайомтеся з умовами обробки персональних відомостей, перейшовши за посиланням. Тільки після прочитання документа встановлюйте галочку в цьому рядку.
Після натискання на кнопку “Зареєструватися” на зазначену електронну пошту буде надіслано лист. У ньому міститься посилання, по якій потрібно пройти, щоб завершити процес реєстрації особистого кабінету.
Після цього на екрані монітора з’явиться повідомлення про успішне створення аккаунта. Система автоматично переведе Вас через кілька секунд в особистий кабінет, де потрібно заповнити анкету позичальника.
Заявка складається з декількох розділів:
- Інформація про кредит. В онлайн-калькуляторі потрібно задати суму до отримання та термін. Зверніть увагу на те, що при первинному зверненні встановлений ліміт до 3000 грн.
- Персональні дані: ПІБ, дата народження, стать, соціальний стан і кількість дітей до 18 років.
- Контакти: мобільний телефон позичальника.
- Фінанси: щомісячний дохід з урахуванням неофіційної частини, інформація по роботодавцю.
- Документи: паспорт громадянина України та номер ІПН.
Після відправлення анкети система приймає рішення про видачу. При позитивному результаті клієнтові потрібно прикріпити реквізити банківської картки для перерахування грошей.
Вхід в особистий кабінет “Best Credit”
Після реєстрації облікового запису користувач може авторизуватися в ній в будь-який зручний час. Для цього потрібно на головній сторінці “Бест Кредит” справа вгорі перейти по кнопці “Мій кабінет”. У формі, що з’явилася потрібно вказати логін (мобільний телефон або адресу електронної пошти) і пароль, придуманий при реєстрації. Нижче необхідно відзначити рядок, що Ви не робот.
Як відновити пароль?
Якщо Ви забули секретний код або вважаєте, що він був скомпрометований, то дані для входу в особистий кабінет можна відновити з форми авторизації “Бест Кредит”. Внизу під кнопкою “Увійти” перейдіть за посиланням “Забули пароль?”.
У який з’явився поле вкажіть номер мобільного телефону чи адресу електронної пошти, які служать логіном від Вашого аккаунта.
На електронну адресу надійде лист з посиланням, по якій потрібно перейти. Відкриється головна сторінка облікового запису, де буде потрібно ввести новий секретний код.
Служба підтримки
Якщо у Вас виникли питання по фінансовим продуктам або по реєстрації особистого кабінету, то можна отримати консультацію фахівця “Бест Кредит” за телефоном гарячої лінії: + 38-067-209-36-17. Служба працює цілодобово без вихідних і перерв на обід.
Якщо немає можливості набрати номер телефону, але можна написати лист на електронну адресу: bestcredit2017@gmail.com.
Якщо Ви вже реєструвалися в сервісі “Бест Кредит”, то ми просимо поділитися своїм досвідом і розповісти про переваги і недоліки особистого кабінету. Ваша думка може допомогти скласти загальне уявлення про якість послуг, що надаються мікрофінансової організацією.
Оновлено: