Блог колектора Задати питання

Гаряча лінія Мистер Мани

29.07.2019 в 12:20

Що діє на території України мікрофінансова організація Містер Мани надає послуги кредитування населенню країни з 2017 року. У компанії є офіційне Свідоцтво на ведення фінансової діяльності, видане Нацкомитетом.

Оформлення позик проходить на веб-ресурсі Містер Мани, де клієнтам пропонується одночасно створити особистий кабінет і подати заявку на отримання позики. Нерідко на цьому етапі у користувачів виникають питання, отримати відповіді на які можна у фахівців мікрофінансової організації. Тому в огляді ми детально розповімо про усі способи звертання до служби підтримки Mister Money.

Контакти

Клієнтських офісів у компанії Містер Мані немає, але отримати консультацію можна через онлайн-сервіси або зателефонувавши на гарячу лінію.

Менеджери компанії можуть допомогти у вирішенні наступних питань:

  • реєстрація особистого кабінету;
  • заповнення анкети позичальника;
  • умови за кредитним договором;
  • продовження терміну погашення позики.

Найбільш зручним способом звернення можна вважати дзвінок на гарячу лінію, де оператори працюють в цілодобовому режимі: 0-800-750-395.

Якщо немає можливості набрати номер телефону, то можна направити письмове звернення на електронну адресу: info@mrmoney.com.ua.

У разі необхідності відправити до головного офісу скарги, претензії чи інші звернення потрібно вказувати наступну адресу: 03067, м Київ, бульвар Вацлав Гавела, 4.

Соціальні мережі

Мікрофінансових організація Містер Мані в даний час не має сторінок в соціальних мережах і всі звернення клієнтів приймаються тільки по телефону або на електронну пошту.

Як проїхати?

У компанії Містер Мані, що діє по всій території України, немає клієнтських офісів, так як прийом заявок на отримання позики оформляється через веб-ресурс. Але клієнти можуть звертатися в головний офіс, розташований за адресою: 03067, м Київ, бульвар Вацлав Гавела, 4.

Як видно з огляду, незважаючи на те, що мікрофінансових організація Містер Мані надає послуги кредитування вже кілька років, звернутися в підтримку клієнти можуть тільки двома способами: дзвінком на гарячу лінію і через електронну пошту. Це не завжди зручно для користувачів і часом вони не можуть отримати оперативну допомогу.

Якщо Ви вже зверталися в службу підтримки мікрофінансової організації Містер Мані, ми просимо Вас поділитися досвідом і розповісти про переваги і недоліки співпраці. Ваша думка допоможе іншим клієнтам знайти рішення свого питання і скласти власну думку про надійність компанії.

Оновлено:
08.02.2021 в 22:59
Сподобалася стаття?
Очень плохоНеудовлетворительноУдовлетворительноХорошоОтлично (Пока оценок нет)
Loading...